مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

انا لله و انا الیه راجعون...

1393/5/20 13:03
نویسنده : یه مامان
5,209 بازدید
اشتراک گذاری

درگذشت آوینا کوچولو و پدر و مادر عزیزش در سانحه ی هواپیمایی دیروز (تهران-طبس) رو به بازماندگان داغدارشون و شما نی نی وبلاگی های عزیز تسلیت می گیم و از خدا براشون رحمت و مغفرت طلب می کنیم.

واقعا این خبر برامون خیلی دلخراش و دردناک بود و هر بار که وارد وبلاگ آوینا کوچولو میشیم و صدای نازش رو میشنویم و روزها و خاطرات ثبت شده و آرزوهای قشنگش رو میخونیم و یا وقتی پیام ورود و خروج به وبلاگش نمایش داده میشه دلمون به درد میاد و اشک از چشم هامون سرازیر میشه.

 

برای شادی روحشون فاتحه ای قرائت بفرمایید

پسندها (8)

نظرات (19)

بابا و مامان
20 مرداد 93 13:20
الاهی بمیرم
الهام مامان آوینا
20 مرداد 93 13:28
سلام. تسلیت میگم.. میشه منبع خبرتون را هم بگید؟از کجا اطلاع پیدا کردید؟
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز ممنون، من هم تسلیت میگم. همسرشون از دوستان همسرم بودن
فاطمه
20 مرداد 93 15:44
خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
مامان ناز
20 مرداد 93 16:32
واقعا ناراحت کننده است . امیدوارم خدا به بازماندگانشون صبر بده .
یه مامان
پاسخ
بله واقعا خیلی وحشتناکه خدا صبرشون بده
مامان پریسا
20 مرداد 93 17:19
من هم امروز صبح خبر رو شنیدم. با این که نمیشناختمشون ولی از صبح تا حالا حالم به شدت بد شده
یه مامان
پاسخ
بله ما هم این چند روز همیشه توی فکرشون هستیم، توی فکر اون لحظه ای که سقوط کردن و هواپیما آتیش گرفته، توی فکر اینکه اون لحظات چی بهشون گذشته... کسی چه میدونه خیلی سخته، واقعا سخته... خدا رحمتشون کنه و به بازماندگانشون صبر بده
مامان نیلوفر
20 مرداد 93 17:44
سلام.آخی تسلیت میگم
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز ممنون، ما هم تسلیت میگیم
مامان افسانه
20 مرداد 93 19:04
خیلی ناراحت شدم قرین رحمت حق باشن و جایشان بهشت
یه مامان
پاسخ
براشون دعا کنید، ان شاالله که همینطور باشه
♫الهام مامان آوینا♫
20 مرداد 93 20:13
با اجازتون من مطلب این پستتون را در وبلاگ دخترم قرار دادم.. خدا رحمتشون کنه
یه مامان
پاسخ
خواهش می کنیم، ما از شما به خاطر اطلاع رسانیتون ممنونیم
مریم مامان دونه برفی
21 مرداد 93 8:50
واااااای چه بد چقدردردناکه ... الان دلم میخواد گریه کنم ...آخه چرا این هواپیماهایی که نقص فنی دارن و حتی در فرآیند تولید شون مشکلات اساسی وجود داشته مجوز پرواز میدن .. خدایا خودت کمک کن الان کی باید پاسخگو باشه.... عذر خواهی و پیام تسلیت ، آوینا و پدرومادرش و بقیه جان باختگان رو زنده میکنه ... خدایا این چه وضعیه ...خودت کمک کن.
یه مامان
پاسخ
بله واقعا همینطوره که گفتید، این سئوال برای ما هم به وجود اومده که چرا وقتی میگن این هواپیما توی پرواز آزمایشیش هم سقوط کرده بوده توی پروازها ازش استفاده کردن!... خدا خودش رحم کنه
مامان شاران
21 مرداد 93 9:43
سلام وای نمیدونستم چقدر ناراحت شدم پدر و مادرش هم به رحمت خدا رفتند؟
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز بله
مامان شاران
21 مرداد 93 9:45
ببخشید مطلب که خوندم فقط آوینا رو دیدم به خاطر علاقه شدیدم به بچه ها متن و خوب نخوندم ببخشید سوالمو اشتباه پرسیدم
یه مامان
پاسخ
خواهش میشه مامان عزیز خدا رحمتشون کنه و به بازماندگانشون صبر بده ان شاالله
مامان علی خوشتیپ
21 مرداد 93 12:47
سلام به خانم مدیرای مهربون و با معرفت تنها وبی که توی سفر براش کامنت میذارم شما هستید.ممنون بابت نظر زیباتون منم برای این کوچولوی نازنین و خانوادش خیلی ناراحت شدم.مثل مامان پریسا جون دیروز که خبرشو توی واتس آپ خوندم کلی گریه کردمنمی دونم اونایی که سهل انگاری کردن چطور میخوان با عذاب وجدانشون کنار بیان...خدا خودش کمکمون کنه...هرچند اینجوری که معلومه باز هم باید منتظر چنین وقایعی باشیم دیروز خدمه فرودگاه به یکی از آشناهامون گفتن موقع سوختن صدای جیغ و زجه مسافرا میومده و هنوز تو گوشمونه...دیشب همش داشتم مادرایی مثل مامان آوینا رو تصور میکردم که برای چند لحظه سوختن بچه هاشونو نظاره میکردن
یه مامان
پاسخ
به به! ببینید کی اینجاااااااس اع! ببخشید .... سلام مامانِ عزیزِ علی آقای خارجی و حسین آقای داخلی ممنون از لطف و مهربونیتون. ان شاءالله که بهتون خوش بگذره و سفر خوبی داشته باشید و بعد از سفر شاهد حضور هر روزتون باشیم. واقعا این مطلبی که گفتید دردآور بود و اشکمون رو درآورد. ای کاش احساس مسئولیت ها بیشتر بشه.
دختربهاری
22 مرداد 93 12:41
سلام با اجازتون کپی کردم و گذاشتم تو وبم
یه مامان
پاسخ
سلام دوست خوب خواهش می کنیم، ممنونیم از اطلاع رسانیتون
مامان النا
22 مرداد 93 18:30
واقعآ ناراحت شدم.خدا به بازماندگانشون صبر بده.
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز ان شاالله از دعای شما
لیلا مامان آوینا
24 مرداد 93 14:40
واقعا دردناکه
یه مامان
پاسخ
همینطوره
فاطمه مامان گلها
25 مرداد 93 11:39
سلام بر عزیزان من متاسفانه نمیتونم زیاد سر بزنم حالا که اومدم و این خبر رو دیدم خیلی ناراحت شدم انشاالله دیگه از این اتفاقای بد نیفته ان شاالله خداوند به بازماندگانشون صبر بده
یه مامان
پاسخ
به به! سلاما مامان عزیز ما که خیلی دلمون براتون تنگ میشه! امیدواریم بتونید زود به زود سر بزنید ان شاءالله
الهام
27 مرداد 93 12:43
ممنونم دوست عزیز بابت این پست تون و بابت همدردیتون منم به شما و همسرتون تسلیت میگم خداوند روحشون و قرین رحمت کنه و به خانواده هاشون صبر بده
یه مامان
پاسخ
سلامت باشید. ممنون از همدردیتون. الــــــــــــهی آمــــــــــین!
مامانی
27 مرداد 93 13:53
سلام ، من همینجوریشم کلی برای سقوط هواپیما و مسافراش ناراحت بودم و الان که اومدم وبتون و اینا رو خوندم با وجود اینکه تو محل کارم هستم و آوینا کوچولوی نازنین و خانواده اش رو نمی شناختم نتونستم جلوی اشکهامو بگیرم ، خدا از مسبینش نگذره اونایی که میتونستن جلوی این حوادث رو بگیرن و بخاطر منفعت خودشون چشماشون رو بستن،اونایی که حق زندگی کردن رو از آوینا کوچولو و بچه های دیگه ای که توی هواپیما بودن گرفتن ، اونایی که آرزوهای پدر و مادری مثل آوینا رو برای همیشه ناکام گذاشتن ، یعنی خدا ازشون میگذره؟
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز به مدرسه ی خودتون خوش اومدید
مامان دیانا
15 آبان 93 11:39
سلام عزیزم.من تازه به وبلاگ خوب و پر فایده تون وارد شدم.داشتم کلی ازش استفاده میکردم و خوشحال بودم که یه دفعه عکس آوینا کوچولو رو دیدم و کل بدنم لرزید.میشه آدرس وبشو برام بفرستید
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز خیلی خیلی به مدرسه ی خودتون خوش اومدید. امیدواریم که شما رو هم در جمع دوستان خودمون همیشه داشته باشیم. وبلاگ آوینای عزیز که خدا رحمتشون کنه، به اسم خودش توی مطلب لینک شده ؛ ولی باز هم براتون میذاریم: http://avina2011.niniweblog.com/