مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

تجربه ی خوشمزه 4؛ کوکوی مرغ

1392/7/3 6:00
نویسنده : یه مامان
3,270 بازدید
اشتراک گذاری

مامان عزیز اسرا و پارسا زحمت کشیدن و برامون یه تجربه ی خوشـــــــــــــمزه فرستادن که می تونید در ادامه ی مطلب ببینید...

من برای کوچولو هام یه کوکوی مرغ درست میکنم که گفتم با شما درمیون بذارم شاید بتونه تشکر کوچیکی باشه...

مواد لازم:

- مرغ چرخ شده (بهتره از هرران مرغ باشه که اهن بیشتری داره فقط قبلش رگ هاش را در بیارید ): 100 گرم

- تخم بلدرچین 2 عدد

- پودر جوانه گندم 1 ق

- پیاز ریز رنده شده 1 عدد

- کنجد 1 ق

- نمک یه ذره

- سبزی تازه و خورد شده (من از جعفری گشنیز و شوید استفاده میکنم؛ هر سبری داشته باشید خوبه حتی اسفناج)

- روغن کمی برای سرخ کردن

روش تهیه:

همه مواد را باهم مخلوط کنید؛ ته تابه مقداری روغن یا کره بریزید. بعد به شکل دلخواه مواد را بریزید اجازه بدهید سرخ بشه. این کوکو کمی آبداره. واقعا خوشمزه اس و سریع اماده میشه کافیه فقط مرغ چرخ شده توی فریزر داشته باشید.

نوش جون همه نی نی ها و ماماناشون.

____________________________________

خیلی ممنونیم مامان اسرا و پارسا به خاطر این کوکوی خوشمزه که برامون فرستادید. ما هم شما رو دوست داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاسمن و محمد پارسا
3 مهر 92 8:02
مامان مهربون اسرا پارسا ممنون من حتما درستش می کنم معلومه خوشمزست


بله واقعا به نظر خوشمزه است ما هم از این مامان مهربون ممنونیم که این تجربه ی خوشششششمزه شون رو در اختیارمون گذاشتن
مامان شاران
3 مهر 92 15:16
سلام ما از مسافرت برگشتیم جند روز غیبت داشتیم مرسی از کوکوتون و ار مامان پارساهم ممنونم


سلام مامان عزیز
حالتون خوبه؟همیشه به مسافرت و شادی باشید. جاتون در مدرسه خالی بود
مسافرت خوش گذشت؟
مامان پریسا
3 مهر 92 15:57
دست مامان مهربون درد نکنه.

من این کوکو رو قبلا برای پریسا درست کردم.خیلی خوشمزه میشه.

البته من مرغ رو میپزم و بعد در مواد فوق ریش ریش میکنم.


نوش جونش به قول قدیمی ها بخوره گوشت بشه به تنش
ممنونیم روش شما هم خوبه البته میشه گفت مزیت روش مامان اسرا اینه که گوشتش در دسترس تر هست و سریع تر آماده میشه در واقع در این روش میتونیم هر وقت غذای سرعتی لازم داشتیم این کوکو رو بپزیم
مامان شبنم
3 مهر 92 16:52
سلام

من این غذا رو دوره دانشجویی خوردم ... خیلی عالیه ... از مزایای بارداری در دوره دانشجویی اینه که روزایی که باید ناهار دانشگاه باشی چند نوع غذای دست نخورده نصیبت میشه تعدادش بستگی به تعداد افرادی داره که باهاشون ناهار می خوری ... بالاخره زن حامله دلش می کشه اینو یه بار یکی از دوستام برام اورد که دستورشو گرفتم خودم هم پختم خیلی خوشمزه است


سلام مامان عزیز
نوش جونتون، دست دوستای مهربونتون درد نکنه که حواسشون به شما بوده
مامان شاران
5 مهر 92 0:00
بله جای شما خالی خیلی خوب بود

الحمدلله
دوستان به جای ما
مریم (مامان روشا)
6 مهر 92 15:41
آخی دستشون درد نکنه....پس میشه تجربه های خوشمزه مون رو براتون بفرستیم
من عاشق آشپزیم


بعععععله که میشه. خیلی هم استقبال میکنیم. با توجه به علاقه تون قطعا تجربه هاتون هم باید خیلی خوشمزه باشه.
منتظر تجربه هاتون هستیم
مریم (مامان روشا)
7 مهر 92 15:09
بیشتر غذاهایی که در این بخش گذاشته میشه از دسته کوکو یا کتلته! میشه چیزای دیگه هم گذاشت!؟


اتفاقی اینطوری شده، هر نوع تجربه ی خوشمزه ای رو استقبال می کنیم...