مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

مادرانه ای برای تو...

1392/2/11 9:57
نویسنده : یه مامان
3,009 بازدید
اشتراک گذاری

تالاپ تولوپ...

این اولین صدایی بود که از تو شنیدم، صدای قلبت، احساس «مادر» بودن سراپا وجودم را دربرگرفت. همان جا بود که احساس کردم احتیاج دارم «مادر»م را در آغوش بکشم و بُروز بدهم احساس شرمندگیِ خودم را به خاطر تمام کاستی ها...

مرور خاطراتِ تمام لحظاتی که با تو بودم، بعد از خدا، از همه نزدیک تر به تو. تمام لحظاتی که احساست می کردم؛ تمام لحظاتی که از شیره ی وجودم، با تمام وجودم، به تو میدادم؛ تمام لحظاتی که ریزبینانه به تو می نگریستم و کوچکترین ناراحتیِ تو برایم کوه درد بود؛ تمام لحظاتی که در آغوش می کشیدمت؛ تمام آن لحظات و لحظاتی که  محبت و عشق مادرانه ی من به تو را انتظار می کِشد، مرا رشد داد، مرا کامل کرد، به من فهماند که زن بودن در کنار مادر شدن به اوج می رسد و هیچ لقبی برای یک زن زیباتر و شیرین تر از «مادر» نیست...

مادر...

مادر...

مادر...

و اکنون می توانم سنگینیِ واژه ی «ام ابیها» را بهتر از قبل درک کنم، و ابهتِ واژه ی «ام ائمه» را... کسی که بهترین زنان عالم به استقبالش آمدند و با ورودش یکی از پاکدامن ترین زنان، «مادر» شد؛ کسی که در سه سالگی «مادر» شدن را تجربه کرد، «مادرِ» پدرش؛ کسی که دامان پاکش سرچشمه ی نورانیت یازده نورِ پاک شد و کسی که وجودش بالاترین افتخارِ مادران و بلکه تمام بشریت شد.

 و  حال، این تمام بشریت است که چشم به راه آخرین نور وجودش است، نوری که الگوی خود را همین «مادر» قرار داده است.

در عجبم که همه چیز در همین کلمه خلاصه می شود...

مادر

مادر

مادر...

خداوندا به خاطر این احساس و درک زیبا  تو را سپاس.

در این لحظه که مادرانه ام را با تمام وجود برایت می نویسم و وجودم را از عشق به حضرتش سرشار می بینم، از تو فقط یک چیز می خواهم، اینکه دست کوچکت را در دستان پر مهرش قرار دهی و همیشه خودت را به دامان گرمِ مادریش بسپاری، که او بهتر و مهربان تر از منِ مادر به توست...

از طرف تمام زنانی که مادر بودن را بزرگترین افتخارِ زندگی خود می دانند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 9:44
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم



روز شما هم مبارک باشه مامان نمونه و پرتلاش
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 9:44
راستی پیشاپیش روز معلم رو به خانم معلمای مدرسمون تبریک میگم
پاینده باشید



خیلی ممنون، شما همیشه به ما لطف دارید
مامان آینده
11 اردیبهشت 92 11:21
مـادر تــو بـهشــت جـاودانــی مـادر
خــورشـیـد بـلـنـد آســمـانی مـادر

در چشم تـو نـور زندگانـی جـاریـست
سر چشمه ی مهر بیکرانی مـادر

ای کـاش کـه تـا ابــد نــمـیــرد مادر
یـا هـستـی جـاودان بـگیـرد مادر

مهر است سراسر وجودش تــا هـست
ای کاش که پـایـان نـپـذیـرد مادر

هر بار که خنده بـر لبش مــی رویــد
یا نبض گل سرخ، سخن می گوید

چشمان پر از ستـاره ی مــــادر مــن
در گــردش آشـنـا مرا می جـویـد

چون مهر، بـزرگ و بی نـشانی مادر
آرام دل و عـــــزیــز جـانـی مــادر

ای کاش همیشه جـاودان مـی بــودی
آن قـدر که خـوب و مـهربانـی مـادر

در کوچه جان همیشه مادر بـــاقیست
دریـای مـحبـتـش چو کوثر باقیست

در گـــویــش عـاشـقانـه، نـام مــــادر
شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست


ممنون از شعر زیباتون مامان آینده ی عزیز
روز زن رو علی الحساب بهتون تبریک عرض می کنیم، ان شاءالله که به زودی روز مادر رو بهتون تبریک بگیم...
مریم مامان پرنیا
11 اردیبهشت 92 15:30
روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم

و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . .



خیلی ممنون مامان مهربون، نظر لطف شماست
مامان پریسا
13 اردیبهشت 92 17:34
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .


البته شرمنده که با تاخیر خدمتتون رسیدم.

خواهش می کنیم، ممنون از لطفتون، روز مادر رو به شما مامان فعال مدرسه هم تبریک می گیم
مریم (مامان روشا)
15 اردیبهشت 92 23:44



مامان معصومه
18 اردیبهشت 92 7:51
سلام با اینکه دیر اومدم اما همیشه برای تبریک گفتن وقت هست روزتون مبارک مادران نمونه...

از وبلاگ زیباتون خیلی ممنونم واقعا استفاده میکنم و میخوام پای ثابتی باشم تا دختر گلم رو با کمک شما به نحو احسن تربیت کنم .ان شاالله


سلام مامان عزیز
ممنون از تبریکتون، ما هم این روز رو به شما مامان عزیز تبریک میگیم و خیلی خوشحالیم که یه مامان جدید به جمع مامان های مدرسه اضافه شده امیدواریم که از نظرات شما هرچه بیشتر بهره ببریم و خیلی زود شما رو به بخش مامان های فعال مدرسه اضافه کنیم

موفق باشید