مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

آیا می دانید که؟...

1390/4/23 11:00
نویسنده : یه مامان
5,380 بازدید
اشتراک گذاری

خلاق

آیا می دانید که بهترين سن برای کشف استعداد کودکان، چه سنی است؟......

خلاق

 

حسن کيان مديرعامل موسسه مطالعه و خلاقيت کودکان و نوجوانان گفت: خانواده ها براي کشف استعداد کودکان خود، از سه سالگي اقدام کنند.

به گزارش واحد مرکزي خبر ، مديرعامل موسسه مطالعه و خلاقيت کودکان و نوجوانان افزود: استعداد افراد با يکديگر متفاوت است و تحت تاثير عواملي چون محيط ، آموزش ، وراثت ، خانواده ، دوستان ، امکانات و دهها عامل ديگر قرار مي گيرد.

وي گفت: هر فرد در زمينه اي ، استعداد بيشتري از خود بروز مي دهد و انسان با استعداد مي تواند با هزينه و صرف وقت کمتر در سنين پايين تر مدارج عالي را طي کند.

مديرعامل موسسه مطالعه و خلاقيت کودکان و نوجوانان به برگزاري آزمون هاي روان شناسي و استعداديابي براي تشخيص استعداد افراد در سنين خردسالي اشاره و خاطرنشان کرد: در اين آزمون ها پرسش هاي واحد و طبقه بندي شده بر اساس گروه سني به کودکان ارائه مي شود.

به گفته کيان کودکان پس از شرکت در آزمون و مشخص شدن نتيجه آن ، مي توانند در زمينه اي که استعداد دارند در دوره هاي شکوفايي استعداد عمومي و دو دوره تخصصي شش ماهه به صورت حضوري يا مکاتبه اي شرکت کنند.

منبع: جام جم آنلاین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بیتا
23 تیر 90 19:34
سلام
آیا از هزینه این آزمون ها اطلاعی دارید؟

ممنون از زحمات شما

سلام مامان مهربون
نه اطلاعی نداریم، شما می تونید با دفتر موسسه تماس بگیرید و اطلاعاتی که می خواید رو دریافت کنید
دفتر مرکزی موسسه :66953537-021