مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

ارزشیابی مهارت قصه گویی؛ آزمون 1

1392/6/4 8:03
نویسنده : یه مامان
5,819 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجاییکه اینجا یه مدرسه است ، به یاد دوران مدرسه و به یاد خانم معلم های عزیز ماچمیگیم که «خانم ها، کاغذا روی میز»...یول

 مامان های مدرسه ! در جریان مجموعه ی آموزش مهارت قصه گویی هستید که! مطمئنا جواب «بــــــــــــَـــــــــله» است.

خُب؛ حالا که داریم این مهارت رو با هم تمرین می کنیم ، به اختیار خودتون یکی از سئوال ها رو انتخاب کنید و براش یه قصه عنایت بفرمایید البته ما از قصه های بیشتر هم برای هر سئوال استقبال می کنیم و خیلی هم خوشحال میشیم که مامان های خلاق و  خوب مدرسه به هر دو سوال پاسخ بدن:

سئوال اول: قصه ای بنویسید که  توش درخت و چوب و دانه باشه...مژه

سئوال دوم: قصه ای درباره ی مورچه بنویسید.

این آموزش رو در پست «آموزش مهارت قصه گویی؛ گام دوازهم» با هم دیدیم ( صفحه ی کتاب رو هم براتون لینک کردیم ؛ یعنی هرجا بگردیدها، مدرسه ای به این خوبی پیدا نمیشه که نمیشه) ]شکلک انسان هایی که از اعتماد به نفس بالایی برخوردارن[نیشخند

انتظار داریم که مامان های خوب مدرسه حداقل برای سنجش توانایی و مهارت قصه گویی خودشون در این ارزشیابی شرکت کنن، در ضمن نتایج ارزشیابی، یعنی داستان هایی که شما برامون می نویسید متعاقبا در یک پست جداگانه اعلام می شود!

آزمون از همین لحظه شروع شد! دیگه صحبت نکنید، سئوال هم داشتید دست بگیرید، میایم بپرسید عینک

 

 

 

خانم های عزیز، موفق باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان پریسا
4 شهریور 92 8:09
الان این شکلی شدم
برم ببینم اون طرف چه خبره


حالا دیدید که اون طرف هم خبری نیست و آزمون راحتیه!
مامان پریسا
4 شهریور 92 8:11
پس امتحان اپن بوک هستش...

پس خیلی باید سخت باشه

اول برم تقلب کنم بعد بیام بنویسم.....

من و پریسا که خاطرات خوشی با مورچه های خونمون داریم.

البته برا شما مامان های فعال که سخت نمیتونه باشه.
مامان علی خوشتیپ
4 شهریور 92 11:03
سلام
من که فعلا تمرکز ندارم تو اداره...با اینکه یه دل سیر صبحانه خوردم مغزم کار نمیکنه
منو بذارید تو تجدیدی های شهریورماه


سلام مامان مهربون
چرا تجدیدی؟ هنوز که فرصت دارید... منتظریم که شما یه ضرب قبول بشی
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 شهریور 92 17:27
ایده جالبیه


ممنونیم منتظر داستان قشنگ شما هم هستیم.
مامان شبنم
5 شهریور 92 8:49
سلام

خوشحال و خندون اومدیم ببینیم نتیجه امتحان چی شد دیدیم ای بابا همه وعده دادن میان مینویسن ...

سلام مامان عزیز شبنم
ما هم مثل شما منتظریم! از مامان پریسا و شما و مامان یاسمن جون هم ممنونیم که قصه های قشنگتون رو خیلی زود برامون نوشتید
مریم (مامان روشا)
5 شهریور 92 13:15
اوه اوه امتحان


بله دیگه! مدرسه ای گفتند ...
مریم (مامان روشا)
5 شهریور 92 13:16
خانوم اجازه! کجا براتون بفرستیم...همین جا!


بــَـــــــله! همینجا لطفا!
مامان شاران
5 شهریور 92 15:49
ماهم اومدیم تقلب کنیم دیدیم نشد البته یخورده این روزا سرم شلوغه میخوام دوباره برم سرکار وگرنه حتما تو آزمون شرکت میکردم ولی فکر کنم پشت کنکوری شدیم


حالا هر وقت فرصت کردید خوشحال میشیم که اگه قصه ای از خودتون گفتید برامون بنویسید
مریم (مامان روشا)
7 شهریور 92 14:12
آقا من موندم چی بنویسم اینجا یکم سختره!!!



شما که مامان زرنگی هستید، یه کم تمرکز و فکر کنید؛ حتما موفق میشید، منتظریم
مامان طاها
8 شهریور 92 2:47
خانوم اجازه
منم خیلی دلم می خواد بنویسم
مخصوصا الان که دیگه شدم مامان طاها و محیا !! واین چیزا بهم کمک می کنه به دنیای اونا نزدیک تر بشم
ولی یه کم تو تایپ کردن تنبلم
چجوری می تونم اسکن نوشته هامو اینجا بذارم؟


می تونید که ایمیل کنید به آدرس:
mamanschool@gmail.com
منتظر داستانای قشنگتون هستیم
مامان آوا
15 شهریور 92 23:05
میدونی مامانی خیلی باحالی خوشم میاد از این کارات .خیلی وقت بود بهتون سر نزده بودم نیم ساعت دارم تو وبلاگ شما میچرخم هر چی میخوام برم نمیشه آفرین عند خلاقیتی


شما لطف دارید مامان مهربون
خوشحالیم که خوشتون اومده
مریم (مامان روشا)
17 شهریور 92 18:58
من خیلی وقته براتون یه قصه فرستادم ...یعنی به دستتون نرسیده


بله، قصه ی جالب و قشنگتون به دستمون رسیده ان شاالله سه شنبه با بقیه ی قصه ها در پست نتیجه ی آزمون نمایش داده میشه؛ حتما سه شنبه به مدرسه سر بزنید
مریم مامان آریا
20 شهریور 92 13:45
خانوم اجازه من دیر رسیدم به امتحان، می تونم بیام تو ؟
برم خونه فکر کنم و تا شنبه داستان هام رو میارم


بله خانوووم
خیلی خوشحال میشیم قصه های قشنگتون رو برامون بفرستید. ان شاالله ما هم اونا رو به آخر پست نتایج اضافه میکنیم و اطلاع رسانی میکنیم.