مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

بازی با انگشتان؛ 3

1390/8/7 7:58
نویسنده : یه مامان
5,387 بازدید
اشتراک گذاری

 

به این میگن با یه تیر دو نشون زدن؛

با ما همراه باشید...

 توی این بازی هم با فرزند دلبندمون بازی می کنیم و هم قنوت رو آموزش میدیم.

بریم بازی:

پنج نفری توی یه خونه زندگی می کردند. یک روز...

 

اولی گفت: وقت نمازه بچه ها ، وقت دعا

دومی گفت : برای چی ، چرا نماز؟ چرا دعا؟

سومی گفت : برای تشکر از خدا

چهارمی گفت : خدای مهربانی که

دست و دهان و چشم و پا داده به ما

انگشت شست خم شد و سجده کرد و گفت:

خدایا دوستت داریم

تو خیلی مهربانی

ما بچه ها مثل گلیم

تو مثل باغبانی

پس از اجرای این بازی دست های کودک را به حالت قنوت نگه دارید و از نعمت های خدا سپاسگزاری کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

یک عدد مامان
7 آبان 90 9:15
خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ بود ... دارم حفظش میکنم

دیروز واسه ی دو تا بچه ی 2-3 ساله و قند و عسل خودم شعر "ویز ویز و جیز جیز" رو که از اینجا یاد گرفته بودم رو میخوندم ... حدود 2-3 ساعت با هم بازی میکردیم و شعر میخوندیم ....انقده خوش گذشت و خندیدیم ... پیش ماماناشون کلی تبلیغ ِ سایتتون رو کردم ... این شعر هم که الان گذاشتین خیلی قشنگه ... چون ساده و روان گفته شده راحت میشه حفظش کرد .... از لطفتون یه دنیا ممنونم ...



سلام
خیلی ممنون از لطفتون، خوشحالیم که اینقدر به مطالبی که می خونید اهمیت میدید و ازشون استفاده می کنید و در جهت نشر اونها هم تلاش می کنید
برای شما مامان خوب و نمونه آرزوی موفـــــقــیـــت داریم

خاله ي آيلين کوچولو
7 آبان 90 9:46
خيلي قشنگ بود
واقعا ممنون
ياد بازي لي لي لي حوضک افتادم
هميشه وقتي به شعر انگشتاي دست مي رسيدم متن شعر و تاثيري که روي بچه ميذاره برام علامت سوال بود و دنبال يه محتواي خوب براش مي گشتم
الان درست شد

خواهش میکنم، امیدواریم که این شعرها رو برای آیلین کوچولو بخونید و لذت ببرید
مامان پریسا
7 آبان 90 12:52
خیلی قشنگ و پر محتوا بود من هم نوشتم برای پریسا جون. ممنون


خواهش می کنم، امیدواریم که پریسا جون از این شعر لذت ببره
مامان علي خوشتيپ
7 آبان 90 19:37
خيلي بازي قشنگيه
در ادامه بازي با دست اين هم آموزندس و هم سرگرميه


معصومه مامان سهند
23 آذر 90 19:58
خیلی قشنگ بود من هم نوشتم

موفق باشید
مامان ریحانه جون(ورود پسرها و پسردارها ممنوع)
22 بهمن 90 12:37
سلام مامان مهربون... خیلی قشنگ و مفید بود... حتما به دخترم یاد میدم... من تازه فعال شدم... آگه دوست دارین با هم تبدل لینک کنیم...

سلام مامان عزیز
خوشحالیم که به جمع مامان های مدرسه ی مامان ها پیوستید
براتون آرزوی موفقیت داریم