مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

آموزش زبان کودک؛ کلمه ی چهارم

1390/5/22 18:30
نویسنده : یه مامان
9,179 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو می ذاریم برای همه ی مامان های عزیزی که دوست دارن پیامهای کودکشون رو از بین گریه هاش متوجه بشن و مناسب ترین کار رو در زمان گریه ی فرزند دلبندشون انجام بدن. می تونید با خوندن این پست کلمه ی چهارم رو هم یاد بگیرید...

برای مرور کلمات قبل بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

آموزش زبان کودک؛ کلمه ی اول

آموزش زبان کودک؛ کلمه ی دوم

________________________________________

قبل از هر چیز لازمه که از مامان های خوبی که پیگیر پست زبان کودک بودن تشکر کنیم و همچنین از تاخیری که به دلیل مشکلات فنی در ادامه دادن این پست پیش اومد عذرخواهی کنیم. برای اینکه کلمات قبل رو به خاطر بیارید و بهتر بتونیم مطلب رو دنبال کنید براتون یک فایل از مرور جلسات قبل قرار دادیم که می تونید اون رو دانلود کنید. ( مروری بر سه کلمه ی اول زبان کودک)


کلمه ی چهارم Eairh :

اگه صدای گریه ی کودک شما شبیه Eairh بود یعنی کودک شما دلپیچه ای ناشی از نفخ شکم دارد، این پیام چهارم کودک شماست.

Eairh="I have lower gas"  دل پيچه ناشي از نفخ شكم دارم!

برای اینکه بهتر با این صدا آشنا بشید می تونید با دانلود این فایل صدای Eairh رو توی گریه ی بچه های مختلف ببینید .( دانلود کنید)

و باز هم اگه می خواید بهتر بتونید جای صدای Eairh رو توی گریه ی بچه تشخیص بدید براتون یه تمرین می ذاریم که جای این صدا در گریه ی بچه علامت گذاری شده، برای دیدنش می تونید اون رو از اینجا دانلود کنید. ( دانلود کنید )

برای همه ی شما مامان های مهربون آرزوی موفقیت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سحر
28 تیر 90 22:43
مرسی ممنونم


خواهش میکنم
مامان تارا - سارا
29 تیر 90 8:48
سلام مامان گل یه مسابقه تو قسمت دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ هست بنام نی نیه شگفت انگیز که تارا و دوستاش شرکت کردن و رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99-20 ممنون -ضمنا فقط تا فردا فرصت رای دادن هست- شما جزو دوستان لینک شده من هستید.

سلام
امیدواریم که در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.
منا مامان فینگیلی
19 مرداد 90 9:25
سلام من همه قسمتهای قبل را دانلود کردم و هرچند وقت یه بار گوش میدم تا بهتر با صدای گریه نی نیمون آشنا بشم البته نی نی من هنوز توراهه و بدنیا نیومده اما نمی دونم چرا تمرین این قسمت را نمیتونم دانلود کنم؟دچار مشکل شده لینکش آیا؟

سلام
ممنون از پیگیری و اطلاع رسانی شما
ظاهرا مشکلی در سرور مربوط به آپلود فایل پیش آمده بود که مجددا فایل آپلود شد حالا می تونید اون رو دانلود کنید.
سعی می کنیم درآینده یک فایل براتون بذاریم که بتونید خودتون رو امتحان کنید.
موفق باشید

مامان آنی
23 اردیبهشت 92 16:47
من این dvdاین گریه ها رو خریده بودم و گوش دادم و واقعا هم جالب و مفید بود


بله واقعا جالبه؛ چند بار هم از تلویزیون پخش شده