مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

نمکستان (5)

1392/11/28 6:11
نویسنده : یه مامان
5,981 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز با نمکستانی «شاه اناری» در خدمتتون هستیم، از مامان مهربون شاران ممنونیم به خاطر این نمکستان شیرین... 

 

چندروز پیش میخواستم روی میزا رو گردگیری کنم شاران گفت یه دستمال هم به من بده این کارو با خاله مریم زیاد انجام میدند . دستمال بهش دادم گفت حالا مامان زبونت و بذار لای دندونات گفتم برای چی کی اینجوری میکنه گفت خاله مریم کلی خندیدم دیدم چه دقتی داره راست میگه خاله مریم وقتی کاری میکنه زبونشو لای دندوناش میذاره

داشتم برنامه دکترسلام میدیم در مورد پوست و مو بود و شاران پرسید پوست کیه منم گفتم در مورد پوست همه ی آدما مثل شما من بابایی و ...بعدش دیدم خودش داره میگه مثل پوست نارنگی سیب پرتقال ترکیدم از خنده دیگه وقتی من خندیدم شاران هم حسابی خندید و باهم خندیدم البته من پکیدم

وقتی پوشکش میکنم از بچگی باید مشغولش میکردم به اینکه در مورد نی نی ها صحبت کنیم صدای حیوونا رو بگه چند وقته پیش در همین حین عملیات پوشک کنون داشتم بچه حیووناتو ازش می پرسیدم گفتم بچه گاو چی میشه گفت گوساله مرغ جوجه...اسب کره اسب و گفتم پیشی گفت کره پیشی و من و باباش حسابی خندیدیم

چند وقته پیش هم برده بودمش مغازه پرنده فروشی بهش گفتم طوطی مرغ عشق مرغ مینا وقتی تو خونه ازش پرسیدم چه پرنده هایی رو دیدی چون اسم عمش مینا هست نمیدونم به اون خاطر اشتباه کرد و گفت طوطی مرغ نسرین ... و اسم اون یکی عمشو گفت و لبخند تو لبای من و باباش نشوند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان پریسا
28 بهمن 92 7:11
سلام صبح به خیر. اول صبحی حسابی خندیدیم با این شرین زبونی های شاران جون ایشالله همیشه سلامت باشن
یه مامان
پاسخ
سلام مامان پرانرژی و سحرخیز وقت شما هم بخیر و شادی باشه ان شاءالله همیشه لبتون خندان و دلتون شاد باشه ان شاءالله
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 بهمن 92 7:45
سلام صبح بخیر
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز وقت شما هم بخیر و شادی باشه ان شاءالله
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 بهمن 92 7:46
الاهی فدای این پسری بامزه
یه مامان
پاسخ
این شاران خانمِ ما یه گل دخملِ بامزه اس ... خدا این خاله های مهربون رو سلامت نگه داره برا این بچه های دلبر
✿مامان علی خوشتیپ✿
28 بهمن 92 7:46
چقدر شیرینن این بچه ها
یه مامان
پاسخ
آره واقعا!
مریم(مامان روشا)
28 بهمن 92 9:19
سلام صبح به خیر
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز وقت شما هم بخیر و شادی باشه ان شاءالله
مریم(مامان روشا)
28 بهمن 92 9:20
خیلی با مزه بود بوووووووووووس شاران
یه مامان
پاسخ
ما هم شاران و ممنون از لطف شما
مامان فرنيا
28 بهمن 92 11:14
سلام صبح بخير ممنون كه هر روز صبح با مطالب مفيدتون روزمون را شروع ميكنيم و امروز كه با خنده اي شيرين روزمان شادتر كرديد
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز صبح زیبای شما هم به خیر باشه، خواهش میکنیم. خوشحالیم که لبخند روی لباتون نقش بسته و از مامان شاران عزیز هم ممنونیم به خاطر این نمکستان راستی اون روز که گفتید مجددا وقت گرفتید به خانوم دکتر اطلاع دادیم فراموش کردیم بهتون بگیم
مامان فرنيا
28 بهمن 92 13:23
ممنون لطف كرديد حتما اينبار هم قبل از رفتن با كلينيك تماس ميگيرم مطمئن بشم
یه مامان
پاسخ
خواهش می کنیم. تجربه ی خوبی بود اون قضیه
مامان شاران
28 بهمن 92 15:47
سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام وای چقدر خوشحال شدم شیرین زبونیای شارانو گذاشتید ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــونم
یه مامان
پاسخ
یه سلام کشیده هم تقدیم شما مامان عزیز ما از شما ممنونیم که اجازه دادید نمکستانی به رنگ شاه اناری داشته باشیم
مامان شاران
28 بهمن 92 15:47
مامان شاران
28 بهمن 92 15:48
از ابراز لطف همه مامان جونیا هم ممنونم
یه مامان
پاسخ
اینا هم برای شما
مامان شاران
28 بهمن 92 15:50
راستی از شکلتون هم که خیلی زیباست در توصیف شاران ممنونم
یه مامان
پاسخ
خواهش میشه. اتفاقا وقتی میذاشتیمش کلی دلمون انار خواست، اون هم از نوع شاه انارش و اون هم از همون نوعی که توی عکس بود. فقط شانس آوردیم که باردار نبودیم
مامان شبنم
28 بهمن 92 17:04
سلام اخییییییییی ..... واقعا جالب بودن
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز بله، حق با شماست
مامان دوقلوها (آوا و اهورا)
29 بهمن 92 13:23
این بچه های ناز چه دنیای شیرینی دارن مثل خودشون همه خاطرات این دخمل ناز شیرین بود
یه مامان
پاسخ
همینطوره! خدا همه ی بچه ها رو به والدینشون ببخشه
یک عدد مامان
30 بهمن 92 14:34
سلـــــــــــــــــــام به به! واقعا چه اسم قشنگی . چه معنای اسم با مسمایی و چه مامان ِ خوبی که شیرین زبونیهای دلبندشو ثبت میکنه از همه خوشمزه تر مرغ نسرین ... ممنون مامان ِ خوبــ ِ شاران و همچنین ممنون استاد جونیا بابت این نمکستان ملس و بسیـــــــار خوشمزه
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز قند و عسل ما هم از شما و مامان شاران جون و همه ی مامان های خوب مدرسه یک دنیا ممنونیم. واقعا لحظات خوبی رو در کنار شما و بچه های گلتون سپری می کنیم[ پلک] خدا رو شکر