مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

انگار همین دیروز بود...

1391/2/25 19:45
نویسنده : یه مامان
6,162 بازدید
اشتراک گذاری

انگار همین دیروز بود که به لطف خدا با نی نی وبلاگ آشنا شدیم و با همفکری دوستان از بین اسامی مختلف اسم مدرسه ی مامان ها رو برای محیط آموزشی که می خواستیم ایجاد کنیم انتخاب کردیم...

 

انگار همین دیروز بود که به لطف خدا با نی نی وبلاگ آشنا شدیم و با همفکری دوستان از بین اسامی مختلف اسم مدرسه ی مامان ها رو برای محیط آموزشی که می خواستیم ایجاد کنیم انتخاب کردیم. شیرینی اولین گام هایی که در این محیط برداشتیم و نظراتی که روز به روز به ما انگیزه ی بیشتری برای ادامه ی کار می داد رو خوب به خاطر داریم.

روزهای اول با حضور حتی ده یا بیست نفر در مدرسه حسابی ذوق زده می شدیم و هر روز بر این تعداد افزوده می شد و ما خوشحال بودیم که می تونیم در چنین محیطی به خانواده های خوب ایرانی مخصوصا مامان های عزیز خدمت کنیم.

 اولین کسی که با ذکر آدرس وبلاگش برای ما نظر گذاشت مامان آرتین خان بود که با انتقادات و پیشنهادات و نظراتش ما رو یاری می کرد و اوایل تقریبا هر روز به ما سر میزد ولی متاسفانه این روزها کمتر شاهد حضورشان در مدرسه هستیم.

 مهرنگار عزیز، مادر کوثر، مامان نیایش، مامان محمدجوادگل، مامان نازنین زهرا، مامان نازنین نرگس، مامان زهرای نازنازی، سارا مامان طاها و پرهام، مامان حسین، مامان ابوالفضل، مامان ماهان، مامان ماهان عشق ماشین، مامان سید ابوالفضل، مامان امیرعلی، مامان سینا، مامان رادین، مامان زینب عشق مامان و بابا، مامانی کسرا، مامان شازده کوچولو، مامان یوسف و محمد، مریم مامان دیانا، مامان علی مرتضی، مامان آرمیتا، مریم مامان نخودچی و خیلی از مامان های دیگه که اسامی بعضی از  اون ها در صفحات مامان های مدرسه هم هست جزء مامان های پیشکسوت مدرسه بودن که البته امروز کمتر شاهد حضور محسوس بعضی از این مامان های گل هستیم.

 به مرور زمان مامان های دیگه ای هم به جمع مامان های مدرسه پیوستند که با حضور گرم و صمیمانه و همیشگی خودشون به ما انرژی دادن و مثل یک دوست ما رو همراهی کردن کسانی مثل مامان علی خوشتیپ، یک عدد مامان، مامان پریسا، مریم مامان روشا، تینا، مامان بیتا، معصومه مامان سهند، مامان ماهان عشق ماشین...

دقیقا نمیدونیم این مامان های عزیز چه از زمانی مدرسه ی مامان ها رو با قدمهاشون روشن کردن اما تقریبا اولین یادگاری هایی که این مامان های عزیز برامون نوشتن رو با هم مرور می کنیم:

 

سنجش هوش کودکان؛ آزمایش اول | يك عدد مامان

22:25

30 تير 1390

 

سلامچشمک
من الان پيداتون كردم
لينكتون ميكنم چون مطالب جالبي دارين ظاهراتشویق
شما هم ما رو لينك كنين،خب؟چشمک


سلام
خوشحالیم که با شما آشنا شدیم.
ما هم شما رو لینک کردیم.

 
 

  

روانشناسی نقاشی های کودک | مامان علي

23:19

9 مرداد 1390

 

خيلي مطلب جالب و آموزنده اي بود .ممنون خيلي استفاده كردم


سلام
خواهش می کنم، براتون آرزوی موفقیت داریم

 

    

آموزش به جنین(1)! | مامان پریسا

2:09

6 تير 1390

 

سلام جالب بود. با اجازه شما را لینک کردم تا بیشتر از مطالبتون استفاده کنم. خوشحال میشم اسم مارو هم در مدرسه مامانها بنویسیدلبخند
وبلاگ:تقدیم به پریسای عزیز


سلام. ممنون. شما هم به جمع دوستان ما پیوستید

 
 

 

مراقبت از دندان کودک | مریم(مامان روشا)

1:01

22 تير 1390

 

سلام ممنونم آموزنده بود تشویق من لینکتون کردم باعث افتخارمه که منو لینک کنیدچشمک
راستی قبلا" بیشتر به ما سر میزدیدناراحت


سلام مامان مهربون.
باعث افتخار ما نیز هست که لینک وبلاگ روشا جون بشیم.
اگه میشه آدرستون رو با دقت بنویسید تا لینکتون کنیم

 

  

زنگ تفریح! | تینا

12:44

9 تير 1390

 

خیلی قشنگ بود ... من شمارو لینککردم گلم  منتظر مطالب جالبت هستم ماچ


خواهش می کنم، شما هم به جمع مامان های مدرسه ی ما اضافه شدید
ما هم منتظر حضور شما و نظرات و پیشنهاداتتون هستیم

 
 

  

آموزش توالت رفتن به کودک! | مامان بیتا

19:35

5 خرداد 1390

 

با عرض سلام و خسته نباشید
وبلاگ خوبی دارید با اجازه لینکتون کردم
نکته مهمی که من تجربه کردم اینه که بچه وقتی شب رو تا صبح (12 شب تا حدودا 5 صبح)خشک بخوابه زمان مناسب برای از پوشک گرفتنش هست


سلام
ممنون از اینکه تجربیات خودتون رو در اختیار ما قرار دادید
شما هم به دوستان ما اضافه شدید

  

جداسازی کودک برای خواب | مامان ماهان عشق ماشین

1:02

19 خرداد 1390

 

خیلی مهمه که باباها هم همکاری کنن. ممنون از مطالب آموزندتون خیلی عالی بود با اجازه لینکتون می کنم


بله، البته همکاری دو طرف لازمه
شما هم به جمع مامان های مدرسه اضافه شدید

 
 

  

روش از شیر گرفتن کودک | معصومه مامان سهند

10:20

18 تير 1390

 

سلام مطلبتون راجع به ازشیر گرفتن خیلی جالب بود. از شیر گرفتن سهند برای من یه کابوس شده چون خیلی وابسته است
13
شهریور دوسالش تموم میشه
الان بعضی از شبها سعی میکنم بدون شیر دادن بخوابونمش ولی باز نصفه شب شیر میخواد. در طی روز هم چندبار ازم تقاضای شیرمیکنه نمیدونم چه کار کنم واقعا کلافه شدم. با اجازتون لینکتون کردم


سلام
صبور باشید و این نگرانی رو از خودتون دور کنید و با آرامش این کار رو پیگیری کنید تا این حس نگرانی خودتون رو به کودکتون منتقل نکنید.
ان شاالله کودکتون همینطور که کم کم بزرگ میشه کم کم از شیر گرفته میشه.
براتون آرزوی موفقیت داریم
شما هم به جمع مامان های مدرسه ی ما اضافه شدید

 

 کمی که گذشت ما با سئوالات مختلف و متعدد مامان های عزیز مدرسه مواجه شدیم و همین امر سبب شد که تلاش و پیگیری ها رو بیشتر کنیم و کم کم از افراد مشاور و روانشناس و کارشناس تربیت کودک هم برای پاسخگویی به سئوالات مامان های عزیز کمک بگیریم که همینجا از همه ی اونها تشکر می کنیم.

 در طی این یک سال میشه گفت تقریبا هر روز برای روز بعد و روزهای بعد برنامه ریزی می کردیم و بعضی روزها از شدت ذوق زدگی چندین و چند پست در مدرسه قرار می دادیم تا اینکه با توجه به نظرات مامان های عزیز فهمیدیم که یه کم زیادی ذوق زده شدیم و سرعتمون بالاست و مامان ها به درسهای مدرسه نمی رسن! این شد که تصمیم گرفتیم حجم مطالب ارائه شده رو کمتر کنیم تا بهتر و بیشتر بتونیم از تجربیات و نظرات شما مامان های عزیز بهره مند بشیم.

امروز که یکسال از افتتاح این مدرسه می گذره ما در کنار شما مطالب زیادی یاد گرفتیم و از تجربیات خوب شما هم خیلی استفاده کردیم.  امیدواریم که در ادامه ی این مسیر هم ما رو همراهی کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان بیتا
25 اردیبهشت 91 19:53
مدرسه مامانها تولدت مباااااااااااااااااااارک
آخییییییییییی چه خاطرات قشنگی رو برام یادآوری کردید ممنون.همیشه شاد وپیروز باشید


ممنون از لطفتون، خوشحال شدیم تشریف آوردید. این روزها هم خاطره خواهد شد امیدواریم که همه ی خاطرات همینطور شیرین و دلنشین باشن
مامان بیتا
25 اردیبهشت 91 19:57
راستی قالب وبلاگ تون مبارک خیلی قشنگه ولی آمار بازدیدکنندگان رو کم داره مخصوصا توی این روووووووووووووووووووووووووز قشنگ


خیلی ممنون مامان عزیز، بله خیلی چیزا کم داشت که کم کم اضافه کردیم و آمار بازدیدکنندگان هم یکی از اون موارد بود البته ناگفته نمونه که برامون جالب بود که آمار بازدیدکنندگان به جز خودمون برای مامان های مدرسه هم مهمه
مامان علي خوشتيپ
25 اردیبهشت 91 20:05
واااااااااااي چه خوشگل يكسالگي وبتون رو جشن گرفتيد.ممنون كه از ما ياد كرديد و باعث شديد خاطرات گذشته برامون زنده بشه.البته من از همون اول به شما سر ميزدم ولي نظر نميذاشتم.ولي وقتي متوجه شدم با گذاشتن نظرات هم ميتونيم تجربه هامونو به هم منتتقل كنيم و هم ميتونيم باعث انرژي دادن به شما بشيم،تصميم گرفتم براي هر پست شما نظر بذارم
بازم تشكر ميكنم به خاطر مطالب بسيار آموزندتون .توي اين مدت خيلي به اطلاعات و معلوماتم افزوده شد

خواهش می کنیم مامان عزیز
خوشحالمون کردید که تشریف آوردید، بله به خاطر داریم که بعد از یه بازه ی زمانی نظرات شما رو بیشتر و تعاملی تر دریافت کردیم خیلی از مامان های دیگه هم هستند که حضور دارن ولی به قول خودشون حضوری خاموش
امیدواریم که یه روزی مامان های دیگه هم مثل شما تجربیات خوبشون رو برامون بگن تا همه استفاده کنیم و حضور گرمشون به مدرسه گرمی بیشتری بده
خوشحالیم که افتخار داریم در خدمت مامان های خوبی مثل شما باشیم

مامان علي خوشتيپ
25 اردیبهشت 91 20:07
راستي قالب نو هم مبارك
اميدوارم لحظه هاي خوش مادر بودن رو با تمام وجود درك كنيد و ازش لذت ببرين


از دعای خوبتون سپاسگزاریم، خیلی جالبه که همه بعد از گذاشتن نظر دوباره نظر گذاشتن و قالب رو تبریک گفتن!
سعی کردیم قالبی بذاریم که فضای مدرسه و مطالعه داشته باشه به هرحال به خاطر شرایط کار عجله ای شد اما امیدواریم خوشتون اومده باشه
مامان پریسا
25 اردیبهشت 91 20:47
یکی از افتخارات من از زمانی که وارد نی نی وبلاگ شدم اینه که با مدرسه خوبمون اشنا شدم . و از زمان اشنایی و مطالعه ی مطالب بسیار خوبتون. کلی به اطلاعات عمومیم اضافه شد.
چه مربوط به پریسا باشه و یا نباشه به هر حال هر چه که بیشتر یاد بگیریم باز هم نیاز داریم.
بهتون تبریک و خسته نباشید میگم. امید وارم همیشه سلامت باشید و در راهی که در پیش گرفتید موفق باشید.
ما که دوستتون داریم و دوست داریم اگر هم تعداد دوستان کم بشه باز هم به ما اموزش بدید.
دوستتون داریم.........
تقدیم به شما:





خیلی خیلی ممنون، از خوندن نظرتون و اینکه مطالب مدرسه براتون مفید بوده بسیار خوشحال شدیم. شما یکی از بهترین مامان های مدرسه هستید که همیشه صمیمانه همراهیمون کردید.
ما هم شما رو دوست داریم و امیدواریم که در انجام مسئولیت مهم مادریتون هم موفق و پیروز باشید
پریسا جون باید به داشتن مامان خوبی مثل شما افتخار کنه
دعا کنید که توفیق خدمت گزاری به مامان ها و جبران این همه محبت رو داشته باشیم
مامان پریسا
25 اردیبهشت 91 20:49
راستی قالب نو هم مبارک.
خیلی زیباست

خیلی ممنون مامان عزیز امیدوارم ازش خوشتون اومده باشه
یک عدد مامان
26 اردیبهشت 91 12:49
چقده بامزززززززززه ! انقده خوشم اومد که با ذکر جزئیات واسمون تجدید خاطره کردین

تولد فوق العاده ای گرفتین استاد جونی، خارق العاده و منحصر به فرد امیدوارم روز به روز موفق تر بشین و در همه ی زمینه ها(خودمم دقیقا نمیدونم منظورم کدوم زمینه هست،کلی گفتم :s) پیشرفت کنین

یکی از افتخارات من این بوده که سایت شما رو کشف کردم و عضو مدرستون شدم ، بله!

قالبتونم بسیار بسیار زیبا میباشد ما نتیجه میگیریم که استاد جونیمون بسیار بسیار باسلیقه و تک میباشد ، دست و پنجتون درد نکنه

و دیگر اینکه ای کاش کمی زیباتر کامنت میذاشتم ، یه کم گل و بوته و تزئین جات و قربون صدقه جات و اینا! نمدونستم به عنوان خاطره از کامنتم یاد میشه ، والا بخدا (چقده ذوق کردم اسممو دیدم خدا میدونه،الانه هم کمی جوگیر شدم،امیدوارم زیاد مشخص نباشه )

در کل استاد جونی کارتون بیست ِ بیسته ! فقط ببخشین ما رو که اونجور که باید و شاید نمیتونیم ازتون تشکر کنیم .هر کس واسه این مدرسه زحمت میکشه و قدمی برمیداره اَجرش با خود ِ خدا


همیشه موقع خوندن نظرات شما لبخند روی لبهای آدم میشینه از بس که بامزه می نویسید این فقط یه گوشه از خاطرات یکسال گذشته بود توی این یک سال ما لحظات خیلی خوبی رو کنار مامان های عزیز مدرسه داشتیم و شما هم همیشه به ما لطف داشتید و فکر می کنم همه ی مامان ها خوندن نظرات شما رو دوست داشته باشن چون قلمتون خیلی کارتونی و جذابه
موفق باشید مامان عزیز و نمونه
مریم مامان نخودچی
26 اردیبهشت 91 13:57
اومدم از روی شرمندگی یه سلام کنم زودی در برم...
خوشحالم و خدارو شکر میکنم از وقتی باهاتون اشنا شدم معلوماتم بالا رفته...
درست بیشتر وقتا خاموش بودم...
ولی ازتون ممنوم...
بهتون اولین سالگرد وبلاگتون تبریک میگم...
انشاا... سال بعد پر بارتر وپر علم تر...
مرسی خانمی دستت درد نکنه...
تولد وبلاگتونم مبارک...
راستی قالبتونم مبارک...


دشمنتون شرمنده باشه، چرا آخه؟... میدونیم که خیلی از مامان ها چراغ خاموش میان و میرن وگرنه آمار بازدید مدرسه اینطوری نبود. همشون به مدرسه لطف دارن و ما از همشون تشکر می کنیم و براشون آرزوی سلامتی و خوشبختی داریم. همچنین برای شما مامان مهربون
مامان سهند
26 اردیبهشت 91 14:21
سلام استاد عزیزمممممممممم امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشید، جمع کردن خاطراتتون خیلی جالب بود، بغض گلوم رو گرفت. امیدوارم شاد باشید. قالب وبلاگتون عالیهههههه خیلی زیباست. واقعا به مدرسه مامانها میاد امیدوارم کسالت از بین رفته باشه

سلام مامان سهند
خیلی ممنونیم که تشریف آوردید. خوشحالیم که از قالب جدید خوشتون اومده البته هنوز جای کار داره ان شاالله به مرور زمان ویرایشش می کنیم
مامان فاطمه جون
27 اردیبهشت 91 5:48
سلام . خیلی خوشحالم که با شما اشنا شدم .ادرستونو یک خانم خوب که باردار بودند در قطار بهم دادند. به ما هم سر بزنید


سلام مامان عزیز
خیلی خوش اومدید. مامان های مدرسه همیشه به ما لطف داشتن و واقعا نحوه آشنایی شما با مدرسه برامون خیلی جالب بود.
ان شاالله که بتونیم از نظرات تجربیات خوب شما هم استفاده کنیم
مریم(مامان روشا)
27 اردیبهشت 91 15:09
چه کارجالبی کردین
باعث افتخارمه که یکی از مامانهای مدرسه ایی با این همه ذوق و سلیقه و استعداد هستم
قالب جدید مبارک خیــــــــــــــــــــــــــــــلی قشنگه

لطف دارید، باعث افتخار ماست که خدمت گزار شما مامان های عزیز باشیم. خوشحالیم که از این قالب خوشتون اومده