مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

تشخیص جنسیت نوزاد قبل از تولد با مشاهده مادر

1390/5/29 15:52
نویسنده : یه مامان
6,742 بازدید
اشتراک گذاری

در گذشته جنسیت فرزند برای والدین تا زمان به دنیا آمدن به طور واضح مشخص نبود و از روی علائم می توانستند دختر و یا پسر بودن را تشخیص دهند.
در این رابطه مطلبی رو خواندیم که جالب بود و میخوایم اون رو با شما در میان بذاریم تا هم نظر شما رو درباره ی اون بدونیم و ببینیم که این علائم تا چه حد در مورد شما درست بوده و هم تجربیات شما در این زمینه رو جویا بشیم ، خوشحال میشیم ما رو همراهی کنید...

 آیا فرزندم دختر است؟

دانستن جنسیت نوزاد قبل از تولد خواسته هر انسانی است برای هر کس جالب و برای مادر و پدر آینده، لذت بخش،پس با دانستن این نکات و مشاهده انها می توانیم پی ببریم که کودک آینده تان دختر خواهد بود.

نکاتی که سلامت نیوز به انها اشاره دارد برای تشخیص دختر بودن فرزندتان به شرح زیر است:

-چاقی شما از ناحیه ران و قفسه سینه است.

-شکمتان به هندوانه شبیه شده.

-موهایتان هایلایت قرمز رنگ است.

-به میوه و غذای شیرین وآب پرتقال علاقه مند می شوید.

-در دوران حاملگی نسبت به دوران عادی و قبل از حاملگی حال خوبی ندارید.

-صورتتان بیش از پیش جوش می زند.

- اگر حلقه ی ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، به اطراف خواهد چرخید!

اگر این حالات در شما وجود دارد تبریک می گویم احتمالا کودک شما دختر خواهد بود!ولی نباید فراموش کرد که این نکات فقط تجربی بوده و امکان اشتباه در آنها هست!

آیا فرزندم پسر است؟

دانستن جنسیت نوزاد قبل از تولد خواسته هر انسانی است برای هر کس جالب و برای مادر و پدر آینده لذت بخش ،پس با دانستن این نکات و مشاهده آنها می توانیم پی ببریم که کودک آینده تان پسر خواهد بود.

نکاتی که سلامت نیوز به آنها اشاره دارد برای تشخیص پسر بودن فرزندتان به شرح زیر است:

-به پروتئین ها علاقه مند شده اید.

-شکمتان جائی که است که شما از آن ناحیه چاق شده اید.

-پاهایتان از قبل سردتر شده.

-به غذاهای تند وشور علاقه مند شده اید.

-جالب است بدانید اگر کودک پسر باشد،پدر نیز همراه مادر شروع به چاق شدن می کند!

-حامله بودن برایتان خوشآیند است.

-حلقه ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، اگر پسر باشد دایره دایره می چرخد!

-شکمتان شبیه توپ بسکتبال شده.

اگر این حالات در شما وجود دارد تبریک می گویم احتمالا کودک شما پسر خواهد بود!ولی نباید فراموش کرد که این نکات فقط تجربی بوده و امکان اشتباه در آنها هست!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

یک عدد مامان
24 مرداد 90 15:29


چه بامزه ! درسته شاید دلیل علمی نداشته باشه ولی حالا اگه نگیم همه ی موارد ، بعضی مواردش درست از آب در میاد.
مثلا خودِ من از بین همه ی موارد فقط حامله بودن برایم خوشآیند بود و آقای پدر نیز همزمان با بالا رفتن وزن من تپل تر میشدن ! نتیجه اش شد یه جفت کاکل پسر ، قند و عسل

چه جالب!
اتفاقا این علامت (چاق شدن پدر) خیلی برامون عجیب بود، ممنون که تجربه اتون رو در اختیار ما گذاشتین دوست خوب و مهربونِ ما.

مامان پریسا
24 مرداد 90 21:19
تا چه حد میشه به این علائم اعتماد کرد؟؟؟؟

ممکنه برای شخصی درست و برای دیگری نادرست باشه.
چون برامون جالب بود گذاشتیم تا شما هم با نظر در مورد اینکه این علائم آیا برای شما بوده و یا نه و آگاهی از علائم دیگری که داشتین از تجربیات هم استفاده کنیم

یه مامان دیگه
25 مرداد 90 15:40
ممنون از مطالب مفیدتون
من در جایی خوندم که وجود عدد های پایین BHCG در روز های اول تأخیر قاعدگی می تواند احتمالأ نموداری از بارداری پسرمی باشد و وجود عددهای بالای BHCG در روز های اول بعد از تأخیر قاعدگی می تواند نموداری از بارداری احتمالی دختر باشد.
ولی هنوز مطمئن نیستم. خوشحال میشم مامانای خوب مدرسه اگه از این نظر تجربه ای دارن در اختیار همه قرار بدن

خواهش میکنم.
جالب بود. اگه مامان عزیزی تجربه ای داره ، خوشحال میشیم بشنویم.

مامان ماهان
25 مرداد 90 23:30
یه مرد دیگه ان که
مادری که پسر باردار است خوشگل میشود و مادری که دختر دارد زشت میشود

چه جالب؟!
مامان آرنیکا
27 مرداد 90 8:48
با سلام
من مامان یه دختر کوچولوی نازم باید یگم بعضی از این علائم در مورد من صادق بود و بعضی هم نه و فکر می کنم همه اینها فقط حدس و گمان است و هیچکدام به قطعیت در مورد شخصی صدق نمی کنه، مثلاً من دوران بارداری خیلی خوبی داشتم و حالم خیلی خوب بود ، اما چاق شدنم در همان نواحی بود و خیلی هم آب پرتقال و لیمو ترش می خوردم،و یه چیز جالب که در مورد دختر دارها شنیدم ودر مورد خود من هم صدق می کرد این بود که رگی داخل لگنم به شدت درد می کرد طوری که نمی تونستم راه برم و این مسئله رو در مورد چند نفر دیگه هم شنیدم ، اما خوب فکر می کنم بسته به شرایط جسمی و روحی و وضعیت استراحت مادر و شرایط زندگی در آدمها بسیار متفاوت میشه ، این حالتها فقط در اکثریت دیده شده

ممنون از پست جالبتون

سلام مامان مهربون
ما هم از شما به خاطر نظر جالب و تجربه ی ارزنده اتون تشکر می کنیم.
سحر
29 مرداد 90 12:49
ممنون از مطالبتون

بعضی از موارد در مورد من صحت داشت


سلام
خوشحال میشیم بگید چه مواردی در مورد شما صحت داشته
مادر کوثر
30 مرداد 90 10:27
من الان تو دلم یه گل پسر ناز دارم. از اولش خودم حس میکردم که پسره.
همه این موارد درسته بجز اونی که گفته:حامله بودن برایتان خوشآیند است. این مورد برای بارداریه قبلیم که دختر بود درست بود

مبارک باشه
ممنون از همکاریتون و اینکه تجربیات خودتون رو در اختیارمون گذاشتید
صوفیا
30 مرداد 90 17:13
منم الان تو ماه نهم هستم ویه گل پسر دارم ولی من اصلا مواد پروتئینی رو دوست ندارم حرارت بدنمم خیلی بالا رفته ولی غذاهای شور خیلی دوست دارم وشکمم شبیهه توپ بسکتبال شده در هر حال خسته نباشید مطالبتون خیلی جالبه

سلام
ممنون که تجربیات و شرایططتون رو برامون گفتید
براتون آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم که این مدت زمان باقیمانده رو هم به خوبی سپری کنید
مامان خاطره
9 تیر 92 13:15
من هیچ کدوم از علائم داشتن نی نی دختر رو ندارم و همه بهم میگن پسر باردار هستم
ولی دو بار سونوگرافی ماه پنجم گفت نی نی من دختره و من همه چیز رو براش دخترونه خریدم
با خوندن این مطلب جالب شم هم بیشتر مشکوک شدم
اما توی این دوران تنها چیزی که برای پدر و مادر مهم میشه سلامتی بچه است و من فقط برای سالم به دنیا اومدنش دعا میکنم.
ممنون از مطالب خوبتون

مامان عزیز، همون طور که می دونید این مطالب قطعی نیست و در مورد هر کس ممکنه متفاوت باشه، امیدواریم که فرزند سالم و صالحی خدا بهتون هدیه کنه و آرزوی سلامتی براتون داریم - هم برای شما و هم برای کوچولویی که منتظرش هستید-
مامان آرزو
24 مرداد 92 11:19
سلام مامان های گل
والا همه ی علایم بارداری من برا پسر بود ولی رفتم سونوگرافی گفت دختره.
خیلی دوستش دارم ولی بارداریم یارداری خطرناکه برا سلامتی هر دوتامون دعا کنید.


سلام مامان عزیز
خیلی خوش اومدید به مدرسه ی خودتون
ان شاالله فرزندتون هرچی هست سالم و صالح و سلامت باشه و به سلامتی و خوشی فارغ بشید ان شاالله