مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

ولادت امام رضا علیه السلام مبارک

1392/6/26 8:20
نویسنده : یه مامان
2,860 بازدید
اشتراک گذاری

 

بر روی رضـا شمـس امامت صلـوات

بر شافع ما روز قیامـت صـلوات

در روز ولادتـش که شادنـد همـه

بفرست بر این روح کرامت صلوات

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

 

میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام رو به همه ی شما مامان های عزیز تبریک میگیم

ان شاالله زیارت حضرت به زودی زود قسمت همه ی دوستدارانش بشه و البته شفاعتشون هم در آخرت شامل حالمون بشه

 

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آینده
26 شهریور 92 10:36
نگاه دوخته ام به جعبه جادویی
جادو شده است نگاهم به نگاهت
پرچم سبز رنگت را با نگاهم تعویض کردم
و چه معجزه و جادوییست نگاهت
دلم همچون کبوتران حرمت پر کشیده سوی تو
پرواز می کنم در آسمانت و جای امن میابم بر روی گنبد زرد طلایت
کاش جای آن بوسه زن پرچمت بودم
و یا نه
همان خاک پای زائرانت بهتر است

میلاد امام رضا(ع) بر تمامی مامان های مدرسه مبارک
حاجت روا باشید و برای ما هم دعا کنید


سلام مامان آینده ی عزیز
ما هم این روز رو به شما تبریک میگیم ان شاالله که شما هم به حاجاتتون برسید
مامان شبنم
26 شهریور 92 12:03
سلام

عیدتون مبارک ما پارسال همچین روزی مشهد بودیم خیلی با صفا بود


سلام
ممنون، عید شما هم مبارک، خوشا به سعادتتون. ان شاالله که باز هم روزیتون بشه
مامان پریسا
26 شهریور 92 12:46
عید شما هم مبارک.



خیلی ممنون
مریم (مامان روشا)
26 شهریور 92 12:50
ممنون
آمین برای دعاتون


مامان ایلیا
26 شهریور 92 16:05
کسی قدم به حرم بی مدد نخواهدزد
بدون واسطه دم از احد نخواهد زد
گدای کوی رضا شو که آن امام رئوف
به سینه احدی دست رد نخواهد زد
التماس دعا عید همگی مبارک


ممنون، عید بر شما هم مبارک. محتاجیم به دعای خیرتون
زینبی
27 شهریور 92 0:30
می رسم از صحن جمهوری چشمان دلت تا ضریح سبز گیسوی پریشان دلت
می رسم از غربت چشمان باران خورده ام کوه بکوه منزل به منزل تا خراسان دلت
بی پناهم خسته ام مولای من کن از اهو نیستم آقا به قربان دلت>کاش نام ها هم ثبت می کردید عاقبت در میان دفتر سرخ شهیدان دلت
باز می لرزد درون سینه آهوی دلم ضامن آهو دو دست ما به دامان دلت>فرمود که هر زمان گرفتار شدید بر دامن ما دست توسل بزنید>کاش من یک بچه آهو می شدم می دویدم روز و شب در دشت ها توی کوه و دشت و صحرا روز و شب می دویدم تا که می دیدم تو را
تولدت اقامون امام رضا (علیه السلام) مبارک


سلام خانوم
خیلی ممنون ما هم این روز رو به شما تبریک میگیم
مامان بیتا
27 شهریور 92 8:15
ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا بر شما مبارک




س لام مامان عزیز
خیلی ممنون، ما هم این عید رو به شما و دختر گلتون تبریک میگیم