مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

زنگ تفریح!

1390/8/26 15:47
نویسنده : یه مامان
3,448 بازدید
اشتراک گذاری

لباس های شما:

اولین فرزند: به محض این که جواب مثبت آزمایش بارداری خود را مشاهده کردید لباس های گشاد این دوران را بر تن می کنید

دومین فرزند: لباس های معمولی خود را تا زمانی که ممکن است می پوشید

سومین فرزند: حالا دیگر لباس های معمولی شما همان لباس های بارداری است!نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

یک عدد مامان
26 آبان 90 17:33

خانوم ما جزء گروه اولیم پس نتیجه میگیریم هنوز خوش تیپیم!

در این که شکی نیست...
اگه جزء گروه دوم و سوم هم قرار می گرفتین باز هم خوش تیپ بودین.
مریم(مامان روشا)
26 آبان 90 18:04
واقعا" با این نظر موافقم من که تجربه ی دوم و سوم ندارم ولی در مورد اولی که هیچکسو مثل خودم ندیدیم دکترم میگفت همه ی مریضام همش بی حالند تو هر دفعه یه جور تیپ میزنی احتمالا" اونا بار دوم سومشون بوده من اولی تازه با اینکه بینیم تمام صورتمو گرفته بود اصلا" به روی خودم نمی اوردم

چه توصیف شاعرانه ای از خودتون داشتین.
امیدواریم که خدا به شما و همه ی مامانا سلامتی بده
مامان علي خوشتيپ
27 آبان 90 0:07
من كه از زمان بارداريم تا الان تقريبا لباساي زايمانم شده لباساي معموليم.تقريبا معموليا غير قابل استفاده شده

خدا پسرِ گلتون رو بهتون ببخشه.
تینا
28 آبان 90 15:51
خیلی غم انگیزه اما حقیقته دیگه کاریش نمیشه کرد !!!!!!!!


مامان پریسا
29 آبان 90 12:18
من برای این پست نظر گذاشتم ولی نیست.
اشکال نداره.
گفتم. در این دوره زمونه دیگه به دومی و سومی نمیرسه که نگران هیکلشون بشن.


عجـــب!