مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

نقاشی با عدد 5 جادویی!

1390/5/23 16:14
نویسنده : یه مامان
43,949 بازدید
اشتراک گذاری

برای آموزش اعداد و یا هر چیزی می توان از نقاشی و بازی و قصه استفاده کرد.

در این قسمت چمد نمونه نقاشی که میتوان با عدد 5 کشید را با هم یاد می گیریم....

گرگ ناقلا:

خروس زری:

مرغ حنایی:

اسب آبی:

گاو خال خالی:

سگ آبی:

 

موفق باشید....لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان حسین
23 مرداد 90 16:17
عالي


مامان ماهان
23 مرداد 90 16:41
چقدر جالب بود
حتما استفاده میکنم دستت درد نکنه

خواهش میکنم.
موفق باشید
مامان محمدرضا
23 مرداد 90 16:55
خیلی زیبا و جالب بود
به امید روزی که آقا پسر من هم بزرگ شه و این نقاشی ها رو یاد بگیره

ممنون.
ان شاءالله
مامان ماهان عشق ماشین
23 مرداد 90 23:34
چقدر با مزه.لازمه از این صفحه یه پرینت بگیرم واسه دانش آموزا.ممنون

خوشحالیم که مورد توجهتون واقع شده

مامان ماهان عشق ماشین
23 مرداد 90 23:42
یه آدرس واستون میذارم که یه سری نقاشی با پنج(البته پنج باز یعنی کف دست)رو میتونید ببینید و استفاده کنید.
http://www.ninipaint.com/category/hand-painting

ممنونم مامان مهربون

مامان پریسا
24 مرداد 90 6:18
خیلی زیاد زیبا جالب آموزنده.

ممنون از لطفتون
مامان شازده کوچولو
24 مرداد 90 11:48
سلام
چقدر بانمکن این نقاشیها
دستتون درد نکنه

سلام مامان مهربون
سرتون درد نکنه

یک عدد مامان
24 مرداد 90 14:34
خب برای مرحله ی اول من خودم چند بار از روی این نقاشیها میکشم تا یاد بگیرمبعد هم یاد امینو متین میدم . تنوع جالبی میشه تو موضوعات نقاشیه ما!
بلد نبودیم . میسی یادمون دادین.خیلی قشنگ و ساده هستن

خواهش میکنم. موفق باشــــــــــید
یک عدد مامان
24 مرداد 90 15:00
همه ی نقاشیها رو توو دفتر نقاشی امین و متین کشیدم . نمیدونین چه ذوقی کردن . آخه وقتی میگفتن مامان گاو بکش یا اسب آبی یه کم سخت بود کشیدنش...بلد نبودم اما اینایی که یادمون دادین هم راخته هم حالت کارتونی و بامزه داره . خیــــــــلی ممنونم . برای ما خیلی مفید و جالب بود .

خوشحالیم که مورد توجهتون واقع شده.
خواهش میکنم.
خاله ي آيلين
25 مرداد 90 12:40
چه نقاشي هاي قشنگي
بايد چند بار تمرينش کنم تا بتونم براي بچه هامون بکشم
بازم ي دنيا ممنون که بهمون تو تربيت بچه ها کمک مي کنيد

خواهش میکنم خاله ی مهربونِ آیلین کوچولو
خوشحالیم که دوست داشتین
ملیکا
9 خرداد 95 17:33
خیلی خوب است ولی کاش بیشتر بود
مامان نی نی
9 خرداد 95 17:34
خیلی خوب است کاش بیشتر بود
یه مامان
پاسخ
شما هم می تونید هنرمندی هاتون رو بفرستید تا توی مدرسه بذاریم به نام خودتون
یه نی نی
28 آبان 96 18:00
بسیار فوق العاده بود ولی کاش مدل های بیشتری داشت