مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

کاردستی قاب عکس به مناسبت روز 22 بهمن

1390/11/22 7:00
نویسنده : یه مامان
53,364 بازدید
اشتراک گذاری

هر سال با فرا رسیدن دهه ی فجر و پخش شدن شعرها و سرودهای قدیمی به یاد دوران دبستان و جشن هایی که در مدرسه برپا می شد می افتم و حس غریبی در درونم بیدار می شود... حسی که به من می گوید: «من ایرانی هستم و به ایرانی بودن خود افتخار می کنم». امید امام به ما دبستانی ها بود و اکنون این ما هستیم که بزرگ شده ایم و در جایگاه مادری انجام وظیفه می کنیم تا فرزندانی تربیت کنیم که ان شاالله مورد رضای خدا و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف واقع شوند.

 روز 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب رو به همه ی شما مامان های عزیز تبریک عرض می کنیم. با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید تا با هم یک کاردستی ساده و زیبا رو یاد بگیریم.

1- ابتدا با توجه به مراحل زیر روی یک کاغذ سفید شکل یک هواپیما را رسم کنید و آن رو برش بزنید تا بتوانیم در قاب عکسی که درست می کنیم بچسبانیم.

2- با کمک تصاویر زیر یک یا چند گل لاله به رنگ های مختلف درست کنید.

3- حالا هواپیما و گل ها را بر روی یک مقوا به سلیقه ی خودتان بچسبانید. برای زیبایی کار می توانید از ماژیک های اکلیل دار برای دور هواپیما و گل ها استفاده کنید. قاب عکس شما آماده است.


 حالا می توانید با استفاده از این کاردستی و به زبان کودکانه قصه ی بازگشت امام به میهن و پیروزی انقلاب رو برای فرزند دلبندتون تعریف کنید.

 ___________________________________

پ.ن: با تشکر از سایت میهن24 به خاطر آموزش گل لاله و همچنین مامان ِ امیر و مهدی به خاطر کاردستی قشنگی که برامون درست کردن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پریسا
22 بهمن 90 12:02



مامان علي خوشتيپ
22 بهمن 90 16:18
ممنون.جالب بود


خواهش می کنیم، موفق باشید
یک عدد مامان
24 بهمن 90 11:41
بسیار زیبا ! حیف که یه کم این مطلب رو دیر دیدم

خواهش میشه، به قول خودتون ماهی رو هر وقت از آب بگیرید تازه اس
مریم(مامان روشا)
24 بهمن 90 16:30
ممنون خیلی جالب بود


خواهش می کنیم
لیلا
25 بهمن 90 11:39
سلام خسته نباشید.من 6 ماهه ازدواج کردم الان 4 روزه از پروئدیم گذشته خیلی نگرانم گه نگنه که حامله شدم شما که تجربه دارید چیکار کنم


سلام لیلا خانوم
ان شاالله که خیره نگران نباشید، عقب افتادن پریودی به دلایل مختلف می تونه باشه مثلا داشتن استرس و مسائل عصبی هم می تونه روی اون زمان اون تاثیر بذاره. اگه بیشتر از یک هفته تاخیر داشتید می تونید از داروخانه بی بی چک بگیرید و خودتون توی خونه تست کنید.
موفق و موید باشید
ممممممم
15 دی 95 17:05
عالی فوق العاده
مهدیه فاتحی
21 بهمن 98 13:38
به نظر من نه بد است نه خوب متوسط است