مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

قصه هایی از امام رضا علیه السلام

1394/6/4 11:05
نویسنده : یه مامان
4,593 بازدید
اشتراک گذاری

ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام رو به همه ی شما مادران عزیز تبریک میگیم

 

در ادامه یک مجموعه کتاب داستان برای بچه ها معرفی میشه که امیدواریم تهیه کنید و به همراه فرزندانتون از خوندنش لذت ببرید...

به گزارش روابط عمومی مؤسسه ی انتشارات قدیانی،  کتاب «10 قصه از امام رضا(ع)»  نوشته مژگان شیخی، در نوبت اول چاپ در یک مجلد، روانه یِ بازار کتاب شد.

«امام به آن دورها چشم دوخته بود. ناگهان حیوانی را دید که به سرعت می دوید و به طرف آنها می آمد. وقتی خوب دقت کرد، دید یک آهوست. آهو با تمام قدرتش می دوید و به طرف امام می آمد. سر انجام نفس نفس زنان خودش را به امام رساند و کنار پای او خوابید. همه ی یاران امام صدای دویدن آهو را شنیده بودند و به این منظره چشم دوخته بودند. آهو خیلی ترسیده بود و از کنار امام تکان نمی خورد...»

مژگان شیخی با زبانی روان، ساده و شیرین به زیبایی روایاتی را در قالب قصه هایی کودکانه بیان می-کند که در کنار برقرار کردن ارتباط با مخاطبانِ خود، مفهومی دلنشین را در ذهنِ آنها باقی می گذارد.

                   

بسیاری از اتفاقاتی که در گستره ی زندگی اولیای خدا پدید می آید، دارای مفاهیمِ فلسفیِ بسیار عمیقی است که در زمانی اندک نمی توان به تمامِ نکته های عمیقِ آن دست پیدا کرد اما می توان با زبانی دلنشین به گونه ای این قصه ها را روایت کرد که در ذهن نسل کنجکاو و ارزشمند کودک و نوجوان ماندگار باشد.

این ماندگاری سبب می شود تا در مسیر زندگی، راهی روشن بیابند.قصه های، سیب های گاززده، یک درس تازه، غریبه ی آشنا، گنجشک چه می گفت؟، قرض عبدالله،  صیاد آهو، درخت بادام، نماز باران، پیراهن یادگاری، مسافران مدینه که در 115 صفحه تهیه و تنظیم شده، با تصویرگری سید حسام الدین طباطبایی همراه است و در کنار خلقِ زیبایی، ارتباطِ خوبی با خواننده برقرار می کند.

    

مؤسسه ی انتشارات قدیانی، کتاب 10 قصه از امام رضا(ع)، در نوبت اول چاپِ سال 93 در تیراژ 1100نسخه به قیمت 175000 ریال (معادل 17500 تومان) به علاقه مندان قصه ها و روایت های مذهبیِ عرضه کرد. این مجلد به صورت 10 جلد جداگانه به قیمت هر جلد 2000 تومان نیز، منتشرشده است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب به فروشگاه های معتبر سراسر کشور رفته و یا با مراجعه به سایت رسمی این مؤسسه به آدرسِ www.ghadyani.org کتاب مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

منبع:  سایت رسمی موسسه قدیانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا و مامان
5 شهریور 94 9:38
ولادت امام رضا مبارک باد
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز و همراه همیشگی ما ممنون از لطفتون، عید شما هم مبارک باشه
بابا و مامان
5 شهریور 94 9:39
بفرمایید خصوصی
یه مامان
پاسخ
چشم