مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

کتابسازی 23

1392/2/17 8:12
نویسنده : یه مامان
3,806 بازدید
اشتراک گذاری

کتابی که امروز با هم یاد می گیریم برای کودکان پنج تا هفت سال می تونه مناسب باشه، ولی از نظر جذابیت برای کودکان کوچکتر و بزرگتر هم دوست داشتنی خواهد بود. با هم ببینیم...

یک کتاب متحرک درست کنید.

با استفاده از دکمه قابلمه ای می توان انواع وسیله ها و حیوان هایی را درست کرد که قابل حرکت باشند.

برای نمونه:

1.       یک اتومبیل بکشید.

 

2.       چرخ های آن را روی مقوای دیگر بکشید و ببرید.

 

3.       به کمک دکمه قابلمه ای چرخ ها را به اتومبیل وصل کنید.

 

به این ترتیب چرخ های اتومبیل می چرخد.

شکل های دیکری هم می توانید درست کنید:

                                  *         دوچرخه

 

                                  *         دم یک روباه

 

                                  *         بال های یک پرنده

 

                                  *         حتی دست و پای یک انسان


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آینده
17 اردیبهشت 92 12:39
سلام
من یکی که مطمئنم بچه ها خیلی خوششون میاد چون مامان من خیلی از این چیزها یادمون میداد و خیلی ذوق داشت وقتی تکون می خوردند...
من آدمشو درست کردم خیلی باحاله کلی سرگرم میشدیم از هزار تا بازی رایانه ای فکر کنم جذاب تر باشه


سلام مامان آینده ی عزیز
خوش به حال شما با این مامان هنرمند و فهمیده ای که داری. خدا حفظشون کنه
مریم مامان دونه برفی
18 اردیبهشت 92 9:09
سلام بچه ها
من و مامانم هم از امروزاومدیم تا از این مدرسه خیلی چیزها یاد بگیریم .امیدوارم شاگرد خوبی باشیم و دوستای زیادی پیدا کنیم .


سلام
خیلی خوش اومدید. اینجا همگی هم معلم هستیم و هم شاگرد امیدواریم چیزای خوبی از هم یاد بگیریم
مامان علي خوشتيپ
19 اردیبهشت 92 18:00
ممنون ايده جالبي بود.ما عقربه هاي ساعت رو هم با اين دكمه نرو ماده يا قابلمه اي درست كرديم.
آخه توي كلاس اول آموزش ساعت هم هست.



عقربه های ساعت هم ایده ی خیلی خوب و جالبیه. ممنون
zohre,mamane kiyan
21 اردیبهشت 92 10:05
وب سایت بسیار خوبی دارید...
من شما رو لینک کردم لطفا من رو هم جز طرفداران خودتون لینک کنید



سلام
ممنون از لطفتون، شما هم در جمع مامان های مدرسه قرار گرفتید
موفق باشید
مامان پریسا
1 خرداد 92 16:15
چه جالب. ابجی کوچیک تر از من(البته الان 3 تا نی نی داره) یه گربه داشت که دم و دست و پاهاش این مدلی بود.

میگم بچه بودید پیشرفته بودید، حالا نگو خانوادگی پیشرفته بودید
مریم (مامان روشا)
6 خرداد 92 14:45
کار جالبیه....بچه ها هم خوششون میاد ...مرسی


خواهش می کنیم؛ امیدواریم که این کار بهونه ای باشه برای لذت بردن شما مامان و دختر گل در کنار هم...