مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

تعیین جنسیت نوزاد قبل از ایجاد نطفه

1390/9/2 18:26
نویسنده : یه مامان
14,284 بازدید
اشتراک گذاری

 تعیین جنسیت فرزند ، از قدرت بشر خارج است و به دست توانای خداوند بزرگ انجام می شود. شما نمی توانید در تعیین جنسیت فرزند خود دخالت کنید؛ اما با رعایت نکاتی می توانید بر احتمال پسر یا دختر بودن فرزند بیفزایید.

در ادامه به ذکر این روش ها پرداخته شده است....

 

 راه های علمی برای دختردار شدن:

مهم ترین عامل برای دختردار شدن «اسیدی بودن» فضای انعقاد نطفه است که در این صورت زمینه برای حرکت اسپرم های ماده فراهم می شود و احتمال دختردار شدن فرزند افزایش می یابد.

عوامل ذیل در دختردار شدن فرزند موثر است:

1-      عدم تحریک زن: اگر عمل زناشویی ، بدون تحریک زن انجام شود ، فضای مهبل اسیدی می شود و احتمال دختردار شدن فرزند در این فضا به جهت حرکت اسپرم های ماده بیشتر است.

2-      کم نطفگی مرد: اگر 4 یا 5 روز قبل از تخمک گذاری عمل زناشویی بیشتر انجام شود ، توانایی اسپرم های نر تا رسیدن تخمک از بین می رود و در نتیجه ، حرکت اسپرم های ماده بیشتر خواهر بود.

3-      قرار گرفتن اسپرم ها درون مهبل: با توجه به اسیدی بودن درون مهبل ، اگر اسپرم آن جا قرار گیرند، در فضای اسیدی شنا کنند تا خود را به دهانه ی رحم برسانند و در این فضا ، اسپرم های ماده ، بهتر حرکت می کنند.

4-      انعقاد نطفه در سنین بالاتر: تعداد اسپرم های برخی از مردان در سنین بالاتر کاهش می یابد و این کاهش به ضرر اسپرم های نر است. در زنان مسن تر نیز ترشحات قلیایی دهانه رحم کاهش می یابد و این کاهش ، زمینه مساعدی را برای تولید دختر فراهم می کند.

5-      شست و شوی اسیدی مهبل: اگر زن، قبل از نزدیکی، درون مهبل را با محلولی از 2 قاشق غذاخوری سرکه سفید در حدود یک لیتر آب شست و شو دهد، محیط مهبل اسیدی و احتمال دختر شدن فرزند بیشتر می شود (این شست و شو بی ضرر است)

راه های علمی برای پسردار شدن:

مهم ترین عامل برای پسردار شدن «قلیایی بودن» فضای انعقاد نطفه است که در این صورت زمینه برای حرکت اسپرم های نر فراهم می شود و احتمال پسردار شدن فرزند افزایش می یابد.

عوامل ذیل در پسردار شدن فرزند موثر است:

1-      تحریک زن: تحریک زن، قبل از عمل زناشویی و رسیدن او به ارگاسم (اوج لذت جنسی) سبب قلیایی شدن مهبل می شود و در این محیط ، فعالیت اسپرماتوزئید که حامل جنس مذکر است، بیشتر خواهد بود.

2-      دمای بالای بدن زن: زمانی که دمای بدن زن از روزهای دیگر بیشتر باشد (حدود یک هفته بعد از پاک شدن از عادت ماهیانه) روز قبل از آن ،عمل تخمک گذاری صورت گرفته است و اگر نزدیکی و انعقاد نطفه در این زمان انجام شود، احتمال پسر شدن فرزند افزایش می یابد؛ زیرا در این زمان ، مایع درون رحم 10 برابر می شود که بسیار قلیایی است.

راه های تشخیص دقیق زمان تخمک گذاری: دماسنج، سونوگرافی، و درد زیر شکم(در حدود 20 درصد از بانوان) است. این درد به سبب پرتاب تخمک از درون کیسه به خارج احساس می شود.

3-      خودداری از عمل زناشویی: اگر مرد ، از آغاز عادت ماهیانه تا روز تخمک گذاری از نزدیکی با همسر خود بپرهیزد، باعث افزایش اسپرم ها می شود و افزایش تعداد اسپرم ها به نفع اسپرم های نر است.

4-      قرار گرفتن اسپرم ها در مدخل رحم: با توجه به قلیایی بودن ترشحات درون دهانه رحم، اگر نزدیکی به گونه ای انجام گیرد که اسپرم ها در مدخل رحم قرار گیرند، تحرک اسپرم های نر بیشتر می شود و احتمال پسردار شدن افزایش می یابد.

شست و شوی قلیایی مهبل اگر زن قبل از عمل زناشویی، درون مهبل را با محلولی از 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین در حدود یک لیتر آب شست و شو دهد ، محیط مهبل قلیایی و احتمال پسر شدن فرزند بیشتر می شود(این شست و شو ضرری ندارد)

منبع: کتاب نسیم مهر 2

 مقاله ی مرتبط:

تشخیص جنسیت نوزاد قبل از تولد با مشاهده مادر 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
16 شهریور 90 19:45
چقدر جالب بود ممنونم

خواهش میکنم
مامان علي خوشتيپ
16 شهریور 90 20:18
خيلي خيلي ممنون مطلب مفيدي بود
هر چند خدا هر چي بخواد همون ميشه.
ولي چيكار كنيم كه ما آدما توقعمون خيلي بالاس و دوست داريم همه چي داشته باشيم


خواهش میکنم مامان مهربون
همینطوره! صلاحدید خدا همیشه بهترین حالته، در نهایت همه چیز رو باید به خودِ خدا بسپاریم.
موفق باشید
تینا
16 شهریور 90 20:35
جالب بود از ما که گذشت اما امیدوارم همه به چیزی که خدا توی دامنشون میذاره شکرگذار باشن و برای سلامت بودنش تلاش کنن

ان شاءالله.
مامان پریسا
16 شهریور 90 22:59

یه پیشنهاد برای مدرسه خوبمون داشتم. میدونید گاهی اوقات یه جور شرایط خاص پیش میاد که یه زن یا مادر می مونه که چه طور باید از این شرایط خارج بشه. ای کاش گاهی اوقات به برخی از فشارهای روحی روانی و ..... در رابطه با مادران هم می پرداختید. راستش خود من در چند روز اخیر دچار فشار شدید روحی بودم که شدیدا دچار افسردگی شده بودم ولی تنها با کمک خدا و بدون هیچ دارو یا پزشکی بحران را پشت سر گذاشتم. اگر یه برنامه آموزشی برای مثلا شاد زیستن یا چیرگی بر مشکلات داشته باشید فکر میکنم خیلی خوب باشه.

ممنون به خاطر پیشنهاد جالب و قشنگتون. حتما سعی براین داریم که به این پیشنهادتون ترتیب اثر داده بشه.
آفرین به خاطر این مدیریت بحرانتون که بهترین و مطمئن ترین شیوه رو برای برخورد با مشکلتون انتخاب کردین. ما به داشتن دوستای خوب و باخدایی مثل شما افتخار میکنیم. و شادی و سلامتی رو برای شما مامانای مهربون و خونواده های خوبتون آرزومندیم.
یک عدد مامان
16 شهریور 90 23:28
سبحان الله .... چه جالب !



مامان ماهان عشق ماشین
16 شهریور 90 23:47
سلام.با عرض معذرت این پست رو دوست نداشتم.ببخشید

سلام مامان مهربون
خواهش میکنم، نظر شما برای ما محترمه.
این مطلب به درخواست یکی از مامان ها گذاشته شده و در حد اینکه والدین این امر را بدونن که احتمال دختر و یا پسر شدن فرزندشون با چه امری افزایش پیدا می کنه اشکالی نداره، ولی اگه در نهایت به هدیه ای که خدا بهشون اعطا کرده ناراضی باشن و تسلیم خواست خدا نشن، این کفران نعمت و ناشکری خواهد بود.
و به گفته ی بزرگان، پسر نعمت و دختر رحمت است.
خدایا به خاطر نعمت و رحمتت شکر.
حمید
2 آذر 90 7:47
دو تا جمله از این متن:
1. مهم ترین عامل برای دختردار شدن «قلیایی بودن» فضای انعقاد نطفه است.
2. مهم ترین عامل برای دختردار شدن «اسیدی بودن» فضای انعقاد نطفه است.
اون جمله ی اولی، دختر رو باید عوض کنی و بشه اسیدی.



با تشکر از توجه شما، تصحیح شد.
زهرا
21 تیر 93 11:34
عالی بود
یه مامان
پاسخ
قابل شما رو نداشت