مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

نقاشی با اثر انگشت!

1390/6/2 15:47
نویسنده : یه مامان
9,835 بازدید
اشتراک گذاری

توی این قسمت می خوایم یاد بگیریم که چه جوری  بوسیله ی اثر انگشت نقاشی بکشیم.

با ما همراه باشید...

 

قورباغه:

حلزون:

پروانه:

پرنده:

آقای انگشتیِ ایستاده:

آقای انگشتی در حال حرکت:

ماهیِ خندان:

جوجه کوچولو:

عنکبوتِ خوشحال:

خرگوشِ بازیگوش:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پریسا
2 شهریور 90 17:54
این هم خیلی قشنگ بود. مثل قبلی کپیش کردم تا برلی پریسا استفاده کنم.

ان شاءالله که به زودی می تونید این نقاشی ها و بازی ها رو با پریسا جون انجام بدین
مامان ماهان
2 شهریور 90 23:06
خیلی جالب و مفید بود خانمی

خوشحالیم که براتون جالب بود. موفق باشید
مامان آرمان
2 شهریور 90 23:10
این قسمت هم مثل بقیه مطالب هم برام تازگی داشت و هم مفید است.دستتون درد نکنه.

خوشحالیم که مورد توجهتون واقع شده
مامان بیتا
3 شهریور 90 8:45
عالی بود ممنون

خواهش میکنم
مامان علی مرتضی
3 شهریور 90 13:00
ممنونم با اجازه منم کپیش میکنم برای بعدهای امپراطور

خواهش میکنم.امیدوارم که شما و پسر گلتون از نقاشی و بازی در کنار هم لذت ببرین.
یک عدد مامان
3 شهریور 90 13:42
خیلی قشنگ و جالبه


قاصدک
3 شهریور 90 17:57
سلام
خیلی جالب هستن. به ماهم سری بزنید خوشحال میشیم.


سلام
چشم، موفق باشید
مامان ماهان عشق ماشین
5 شهریور 90 10:34
خیلی قشنگ و جالبه کپیش کردم.


مامان سام
22 تیر 91 16:55
تجربه خیلی جالبی بود. من تازه دیدم. متشکرم


خواهش می کنیم، موفق باشید