مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

تجربه موفق ۴۳؛ برخورد عجولانه یا متدبّرانه؟

1398/8/28 16:38
نویسنده : یه مامان
2,528 بازدید
اشتراک گذاری

دختر سه ساله با گریه اومد پیش مامانش
- مامان برچسب ستاره ای که جایزه گرفته بودم نیست😭
 

- کجا گذاشته بودی؟
- کنار کمدم میخواستم بچسبونم به کمد 😭
- بیا با هم بریم دنبالش بگردیم

مادر هرچی میگرده برچسب رو پیدا نمیکنه دخترک همچنان گریه میکنه! 

📌 برخورد ۱ (عجولانه)
- باشه گریه نکن بعدا یکی دیگه میخرم برات
- نه من برچسب خودمو میخوام 😭
- خب باید مواظب بودی گمش نمیکردی!😕
- من الان میخوامش😭
- چیکار کنم هرچی میگردیم نیس دیگه، اصلا چیه یه برچسب که انقدر براش گریه میکنی؟😠
- ولی من دوسش داشتم 😭
و....

📌  برخورد ۲ (مُتدبّرانه)
- هووووم اینجا که نیست؛ شاید جای دیگه گذاشتی 🤔
- نه همینجا گذاشته بودم 😭
- آهان یه فکری! من یادم هست ستاره ات چه شکلی بود بیا بریم با هم یه ستاره شکل اون بکشیم و پشتش رو چسب بزنیم بچسبونیم به کمدت
- نه من برچسب خودم رو میخوام😭
- تاااااازه میتونیم براش چشم و دهن هم بکشیم
- میشه براش یه دهن خندون بکشیم؟ 😢
- بله، تازه میتونیم دو تا بکشیم با هم دوست باشن یه صورتی و یه زرد😏
- یه سبز هم بکشیم؟ 😃
- بااااشه، بدو بریم...

👈  شما سعی میکنید غالباً کدوم نوع برخورد رو در گفتگو با فرزندتون داشته باشید؟... 🤔 

پسندها (15)

نظرات (3)

❤️Maman juni❤️Maman juni
30 آبان 98 3:36
🍁
یه مامان
پاسخ
🌹
مامان صدرامامان صدرا
1 آذر 98 17:18
👌
یه مامان
پاسخ
😘🌺

2 آذر 98 6:46
این ترفندها مال زمان ما بود،بچه ها تو این دوره زمونه زرنگ تر از این حرفهاند
یه مامان
پاسخ
زمان ما ک ترفندها یه چیز دیگه بود 🤦🏻‍♀️ اینا هنوزم جواب میده بستگی به نحوه ی اجرا و شخصیت بچه و پیش زمینه ی ذهنی بچه از اجرا کننده داره که چقدر اون رو همراه و مورد اعتماد بدونه🤔