مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

گاهی ادامه نده!....

1397/10/9 19:30
نویسنده : یه مامان
1,855 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقتا بچه ها همه ی معادلات ذهنی آدم رو به هم میزنن!... 

دختر کوچیکم اومده بدون هیچ دلیلی میگه

- مامان من میخوام داداش رو بزنم
- چرا؟
- میخوام بزنمش
- نه داداش مهربونه
- من میخوام بزنمش
- ولی زدن کار بدیه
- من میخوام کار بد بکنم!
🤔🤔🤔

فهمیدم که ادامه ی این گفتگو فایده نداره باید حرف رو عوض کنم و دفعه بعد راه دیگه ای رو امتحان کنم... 

- مامان من میخوام داداش رو بزنم
 با یک حالت تعجب و با چاشنی لبخند همراه با شوخی نگاهش کردم و گفتم
- منم میخوام داداش رو ناز کنم
یهو انگار اونم حالتش عوض شد و گفت
- من میخوام داداش رو بوس کنم و ناز کنم
- هوووم منم میخوام قلقلکش بدم بخنده
- منم میخوام بغلش کنم خوشحال بشه

 این کار جواب داد! انگار اون فقط میخواست باهم حرف بزنیم... گاهی بد نیست گفتگوهای بی نتیجه رو ادامه ندیم و راه های دیگه رو امتحان کنیم...

پسندها (10)

نظرات (9)

مامانمامان
9 دی 97 19:39
تشویق
مامان پریسا
9 دی 97 23:14
سلام😍
خوشحالم که دوباره شروع کردید.
خیلی وقت بود خبری از شما نبود.البته ما هم غیبت صغرا داشتیگ☺
فعلا برای عرض ادب خدمت رسیدم.ان شالله سرفرصت میام و مطالب جدید رو تک تک میخونم😚
یه مامان
پاسخ
به به سلامممممم
ممنون از اینکه همیشه همراهمون هستید
دوستتون داریم یه عاااااااالمهگلمحبتبوس
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
10 دی 97 2:59
بسیااار عالی👏👏👏
یه مامان
پاسخ
ممنونمحبتگل
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
10 دی 97 8:05
جالب بود. گل
مامان پریمامان پری
11 دی 97 10:12
عالیگل
البته اگه طرف دختر من باشه که کوتاه نمیاد و حرف حرف خودشه بوس
یه مامان
پاسخ
خندونکالبته هر بچه ای بالاخره با یه روشی جواب میده فقط باید دنباش بگردیم همیشه خدا بهترین فکرها رو در ذهن مادر قرار میدهبوسمحبتگل
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
13 دی 97 9:51
روش جالب و قابل تحسین بود تشویقگل
یه مامان
پاسخ
ممنونگل
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
17 دی 97 0:40
جالب بود ان شاءالله به موقع یاد تجربتون بیفتم و امتحانش کنم
یه مامان
پاسخ
خواهش میکنم
ان شاالله

نگران نباشید به قول استاد بزرگواری همیشه خدا بهترین راه حل ها رو به ذهن مادر میاره کافیه یه کم فکر کنیممحبتگل
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
17 دی 97 0:41
میشه هر مطلبی میزارین منو صدا بزنین بیام بخونم خودم نمیدونم چطوری همیشه پیداتون کنم؟
یه مامان
پاسخ
خندونک
قربون محبتتون
نظر لطف شماست
اگه جز دنبال کننده های مدرسه مامان ها باشید پست که بذاریم مطلع میشیدمحبتبوسگل
مامان صدرامامان صدرا
18 دی 97 17:45
مطالب مثل همیشه عالی 👌😍
دلتنگتون بودیم😊😚
یه مامان
پاسخ
سلامممم
ممنون که بهمون سر زدید😊
محبت داریدگلمحبت