مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

ایده ای برای تشویق بچه ها به مسواک زدن

1397/4/6 18:53
نویسنده : یه مامان
4,527 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از مسائلی که والدین با اون درگیر هستن مسواک زدن بچه هاست؛ خیلی خوبه اگه بتونیم مسواک زدن رو برای بچه ها به بازی تبدیل کنید تا انگیزه ی بیشتری برای تمیز کردن دندوناشون پیدا کنن

حالا چطوری؟...🤔
خب قبلا هم مطلبی در این زمینه داشتیم توی مدرسع اما امروز میخوایم یه ایده ی جدید دیگه رو براتون بگیم

توی این روش کافیه تصویر دندان رو روی کاغذ بکشید و اون رو داخل کاور بذارید

حالا با ماژیک وایتبرد عکس میکروبها رو روی دندان ها بکشید و یه مسواک قدیمی بدید به بچه ها  تا میکروب ها رو با اون پاک کنن و دندون ها رو با مسواک تمیز کنن

اینطوری بهتر کاربرد مسواک رو درک میکنن و قضیه براشون ملموس تر میشه😁

راستی برای هیجان دادن به بازی میتونید به جای میکروب ها حرف بزنید 😉

 

مطالب مرتبط:

چگونه کودک را به مسواک زدن تشویق کنیم؟

تجربه موفق ۲۳؛ سلام مسواک

پسندها (13)

نظرات (10)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
6 تیر 97 19:02
اخییی چه بامزه👍
واقعا با این کار بچه ها مسواک میزنن👌
به قول معروف گول میخورن😁
خخخخخ😂
یه مامان
پاسخ
خندونکخندونکخندونکخندونک
لینک این پست رو تونستید باز کنید؟🤔
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
6 تیر 97 19:05
نه برای من نیومد
شاید برای من که با گوشی اومدم نشده
یه مامان
پاسخ
نه فکر کنم مشکل داره لینکش
سعی میکنم درستش کنم👌
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
6 تیر 97 19:07
بله حتما درستش کنین ببینیم توی اون لینک چه جیزایی نوشته شده
یه مامان
پاسخ
عکس ازش گرفتم میذارم تا راحت تر بشه دید بعدا اگه درست بشه لینک کلیپش رو میذارم
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
6 تیر 97 19:46
بله الان خیلی بهتر شد
کرفس
6 تیر 97 21:35
سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون
یه مامان
پاسخ
سلام
خیلی خیلی خوش اومدید
ممنون که دوستتون رو به مدرسه دعوت کردیدآرامگل
عمه فروغعمه فروغ
6 تیر 97 22:38
عالی بودتشویق
sarasara
6 تیر 97 23:37
سلام  نظرات خودشون تایید میشن بدون اینکه من تایید کنم میدونید مشکل کجاست؟ هرچی میگردم پیدا نمکنم
یه مامان
پاسخ
سلام
برید توی ویرایش مطلبتون پایین باکسی که مطلبتون رو توش نوشتید یه منو هست تحت عنوان نحوه ی نظردهی اون رو باز کنید و گزینه ی مورد نظرتون رو انتخاب کنید گل
مامانیمامانی
7 تیر 97 8:48
چه بامزهخنده
راهکار خیلی خوبیه
یه مامان
پاسخ
😊👌
بله با این روش میشه قصه ی دندون رو هم به صورت پویا تعریف کردچشمک
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
8 تیر 97 2:08
خیلی جالب بود
ممنونگل
یه مامان
پاسخ
خواهش میکنم مامان عزیزگل
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
9 تیر 97 18:21
سلام خانومی
ما پست جدید گذاشتیم
خوشحال میشیم حضور گرمتونو توی پست جدیدمون ببینیم
ممنون
یه مامان
پاسخ
سلام
چشم خدمت میرسیمگل