مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

تجربه موفق 37؛ ساخت آموزش های تصویری برای کودک

1394/10/25 10:42
نویسنده : یه مامان
4,014 بازدید
اشتراک گذاری

قبلا خوانده بودم که خوبه برای بچه ها کتاب های تصویری ساده تهیه کنیم و درباره ی تصاویرش صحبت کنیم بهشون آموزش بدیم.

قبلا خوانده بودم که خوبه برای بچه هاکتاب های تصویری ساده تهیه کنیم و درباره ی تصاویرش صحبت کنیم بهشون آموزش بدیم.

وقتی فرزندم به دنیا اومد چند جا دنبال این کتاب ها گشتم تا براش بگیرم، اما هم قیمت کتاب هایی که بتونم بدم دستش و نتونه پاره شون کنه زیاد بود و هم تصاویرش محدود بود و گاهی هم تصاویر مناسبی نداشت.

بنابراین تصمیم گرفتم خودم دست به کار  بشم!

توی اینترنت گشتم و تصاویر ساده از چیزهایی که میخواستم رو تهیه کردم

ماشین، هواپیما، دوچرخه، توپ، حیوانات مختلف و...

اونا رو برای همسرم ایمیل کردم تا پرینت بگیره و بعد اونا رو رنگ آمیزی کردم و روی مقوای رسم رنگی چسبوندم و دو طرف مقوا رو با چسب پهن چسب زدم که نتونه پاره کنه

لازم به ذکره برای اینکه بتونم اونا رو سریع و تمیز رنگ کنم از مدادشمعی و ماژیک استفاده کردم

فرزندم این تصاویر رو خیلی دوست داشت و اسم و صدای همه رو خیلی زود یادگرفت.

خیلی هم سبک و راحت بود و همه جا میتونستم با خودم ببرم و ازش بپرسم .

واقعا سرگرمی خوبی بود برامون...محبت

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان فرنيا
27 دی 94 11:57
سلام من هم قبلا از روش مشابه استفاده كردم با اين تفاوت كه وقتي دخترم كمي بزرگتر بود و ميتونست خودش رنگ گنه و نقاشي كنه اين كتاب را درست كرديم البته ديگه به ذهنم نرسيد ميشه با چسب از پاره شدن و تاشدن كاغذها جلوگيري كرد براي همين الان ديگه نداريمشون البته كتابهاي ما شبيه كتاب قصه تصويري بود يك قصه كه چون دخترم نميتونست بخوانه از نقاشيها استفاده ميكرد واسه نوشتن قصه
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز و همراه همیشگی مدرسه ی مامان ها ممنون که همیشه نظرات و تجربیات خوبتون رو برامون می نویسید کار شما هم ایده ی زیبا و جالبی بود و اگه چسب زده بودید الان یادگاری خیلی زیبایی بود از اون روزها ان شاالله برا بچه ی بعدی ( ما همچنان دوست داریم شما گول بخورید ) دوستتون داریم از انقدر هم بیشتر
بابا و مامان
14 بهمن 94 8:25
چه جالب
بابا و مامان
14 بهمن 94 8:27
سلام خانم مدیرای گل ایشالاه از این به بعد می خوام عیبتام و کم کنم و زود زود بیام برا خوندن مطالب مفیدتون
یه مامان
پاسخ
سلام به روی ماهتون فکر می کنم خود ما هم باید غیبت هامون رو کم کنیم تا بیشتر در خدمتتون باشیم