مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

ساخت عروسک های انگشتی ساده و زیبا

1394/5/22 11:17
نویسنده : یه مامان
10,943 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوایم با هم یکسری عروسک های انگشتی ساده بسازیم که درست کردن اونا خیلی راحته و برای قصه گویی خیلی مناسب هستن، با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید...

مواد لازم:

- مقوا رسم های رنگی

- ماژیک یا مداد رنگی

- قیچی

- چسب و چشم های تزئینی و کاموا هم  اگه دوست دارید میتونید برای تزئینات استفاده کنید

دستور ساخت:

تصاویر کاملا گویا هستن، با کمی سلیقه می تونید لحظات شادی رو برای فرزندتون رقم بزنید:

پسندها (5)

نظرات (2)

بابا و مامان
23 مرداد 94 15:20
وای چه قشنگ جالب هستند اینکه انگشت بچه ها تو عروسکهای انگشتی استفاده شده خیلی قشنگ و ابتکاریه ممنون
یه مامان
پاسخ
بله واقعا جالبه پسر من که خیلی خوشش اومد ازشون
مامان نازنین زهرا
28 مرداد 94 8:15
سلام من هم درستشون کردم خیلی جالب وراحت بود...فقط اندازه انگشتهای خودم درست کردمبرای دخترم بزرگ بود
یه مامان
پاسخ
ســـــــــــــــــلام مامان عزیز نازنین زهرا خیلی خوشحال شدیم که نظر شما رو هم در بین نظرات دوستان دیدیم بله اتفاقا خودم هم یکیش رو اندازه انگشت خودم درآوردم که برای پسرم بزرگ بود اما اون عاشق فیله و کلا خرطوم اون رو ول نمی کرد و از انگشتش به عنوان خرطوم استفاده می کرد. البته اشکالی هم نداره چون بالاخره ما باید براشون نمایش بازی کنیم دیگه