مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

ایده هایی برای نون و پنیر و سبزی

1394/3/28 10:3
نویسنده : یه مامان
13,358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای عزیزم ،مطمئنا همه ما ایرانیها اولین چیزی که توی سفره های افطارمون میذاریم نون و پنیر و سبزیه ،اما اینبار خواستم چندتا ایده از سرو نون و پنیر و سبزی براتون بزارم تا سفره های افطارتون زیباتر و اشتها برانگیزتر باشه ، طرز درست کردن یکی از اینها رو براتون میذارم بقیه هم از نگاه کردن متوجه میشید، در ادامه مطالب با ما همراه باشید...

 من از دوتا پنیر لبنه و ایرانی استفاده کردم شما از هر پنیری دوست داشتید میتونید استفاده کنید ،همچنین برای پیچوندنش من از فویل استفاده کردم شما میتونید از کاغذ روغنی یا کیسه فریزر  هم استفاده کنید 

ابتدا روی نان لواش اولی پنیر میمالیم و سبزی خوردن میریزیم ،شما میتونید گردو هم اضافه کنید

سپس نان بعدی رو روش میذاریم و باز پنیر و سبزی ،من از دوتا نان لواش استفاده کردم ،دور نان هم زیاد نگرفتم چون زیاد خمیری نبود اما شما میتونید از سه تا نان هم استفاده کنید و سپس محکم رول کنید

 سپس با فویل یا کیسه فریزر یا کاغذ روغنی دورش رو میپیچیم و به مدت حداقل دوساعت در یخچال میذاریم من خودم شب درست کردم تا صبح با چاقو برش زدم 

 

من این نونها رو برای سفره سلامت مدرسه خواهرم اینا درست کردم امیدوارم شما هم درست کنید و سر سفره های افطارتون از خوردنش لذت ببرید ما رو هم از دعای خیرتون بی بهره نکنید.التماس دعاآرام

چندتا عکس هم از اینترنت گرفتم برای گرفتن ایده  که براتون میذارم آرام

پسندها (2)

نظرات (17)

مامان علی آقا
28 خرداد 94 12:04
سلام فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو به همه ی مامان های عزیز مدرسه تبریک میگم و از همه التماس دعا دارم از شما هم خیلی ممنونم که این پست زیبا رو گذاشتید مطمئن هستم که ایده ی خوبی برای سفره های افطار هست باز هم از این پست های خوشمزه و قشنگ برامون بذارید
مامانی غزل جون
28 خرداد 94 12:06
عااااااااااااااالیه تولد دخترم افتاده هفت ماه رمضون حتما برا مهمونهام درستش میکنم ممنونم از آموزش خیلی خیلی خوبتون
یک عدد مامان
28 خرداد 94 14:43
سلام خب یهو یکی از اینجا ناغافلی رد میشه این پست خوشمزه رو میبینه دهنش آب میوفته تکلیف چیه؟! چاره نداره باید سریع بره دست بکار بشه!! خیلی ایده جالبی بوووود .... مرسی مامانه اهورا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ارادتمند استاد جونیام هستیم
مامان شبنم
29 خرداد 94 2:46
سلام بسیار شیک و ساده و خوشمزه مرسی
بابا و مامان
29 خرداد 94 10:45
سلام خیلی قشنگ و جالبه ممنون از مامان اهورا جون که این تجربه قشنگشون را برامون گذاشتند
آبجی نگار
29 خرداد 94 17:31
سلام میخواستم ازتجربه مامانا استفاده کنم داداش نازم اصلا پنیروماست نمیخوره بایدچیکارکنم؟؟؟یعنی از 6 ماهگی به اینور اصلا لب نزدو میدونم خیلی به مشکل میخوره کمکم کنیدکمک
مامان اهورا
29 خرداد 94 21:42
سلام دوستان عزیزم من هم فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو به همه مامانهای مدرسه خوبمون تبریک میگم ما هم التماس دعا ممنون از نظر لطفتون مامان علی اقا امیدوارم براتون مفید باشه و استفاده کنید
مامان اهورا
29 خرداد 94 22:03
سلام مامانی عزیز غزل جون خوش اومدین ،این که چیزی نیست هر وقت هرچیزی که اراده کنید توی این مدرسه پیدا میشه از غذا تا راهکارهای تربیت فرزند دلبندتون تا معما و بازی و قصه و....،خدا به بانی هاش خیر بده،در هرصورت قابل شما رو نداشت ،تولد کوچولوتون هم پیشاپیش مبارک باشه ،امیدوارم که درست کنید و از خوردنش لذت ببرید
مامان اهورا
29 خرداد 94 22:06
سلام خدمت یک مامان عزیز،خداروشکر چیز راحتیه و سریع هم درست میشه امیدوارم درست کنید و لذت ببرید قابل شمارو نداشت ممنون
مامان اهورا
29 خرداد 94 22:07
سلام مامان شبنم جون عزیز خوشحالم که خوشتون اومد ممنون از لطفتون
مامان اهورا
29 خرداد 94 22:39
سلام ستاره جون ممنون از لطفتون
مامان اهورا
29 خرداد 94 22:46
سلام آبجی نگار مهربون ،خوش بحال داداشتون که آبجیش اینقدر به فکرشه خدا شما رو برای هم نگه داره ،و اما در مورد نخوردن ماست و پنیر فکر کنم اگه آلرژی نداشته باشه با استفاده این مواد در غذاها و دسرهای مختلف و همچنین تزیین کردن اونها مثل همین نون و پنیر و سبزی بشه انگیزه و میل خوردن رو در داداش عزیزتون افزایش داد ،موفق باشید
مامان پارسا
30 خرداد 94 7:18
سلام طاعات قبول خیلی جالب بود حتما درست می کنم خیلی ممنون از حسن سلیقتون التماس دعا
مریم مامان دونه برفی
30 خرداد 94 10:13
سلام خیلی زیبا و ساده بود ممنون مامان عزیز. راستش من قبلا یکبار این رول نون و پنیرو سبزی رو درست کرده بودم ولی با نون باگت نمیدونستم میشه با لواش هم درست کرد..ممنون بسیار عالی بود
مامان اهورا
30 خرداد 94 16:50
سلام مامان پارسای عزیز طاعات شما هم قبول حق ،ممنون از نظرتون
همیار: مامان اهورا (5)
30 خرداد 94 16:54
سلام مریم جون ممنون از لطفتون،یکی از عکسها هم فکر کنم با نون باگت باشه ،ماشااله شما که خودتون استادید
آبجی نگار
15 تیر 94 19:35
سلام راستش داداشی من هم بالاخره لب به لبنیات زد اون هم با هنر نمایی مامان جون که البته داداشی اول هق زد اما بهش گفتم اگه نخوری عقب مونده میمونی واون هم هل شد و یک ساندویج بزرگ خورد