مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

ایده های عاشقانه

1393/12/8 7:38
نویسنده : یه مامان
5,713 بازدید
اشتراک گذاری

گفته بودیم که از این به بعد جمعه ها رو ممکنه به پیام ها و یا ایده های عاشقانه اختصاص بدیم و الوعده وفا و این جمعه چهار تا از ایده ی عاشقانه رو براتون میذاریم؛

کماکان منتظر شنیدن ایده ها و پیام های عاشقانه ی شما هستیم.

بریم ادامه ی مطلب...

 

ايده عاشقانه 1

یه دستمال کاغذی بردارید و متن مد نظرتون رو روش بنویسید بعد دوباره با دقت اونو بزارید تو بسته بندیش، وقتی خواست یه دستمال برداره

 

ايده عاشقانه 2

میتونی وقتی ازش دوری بجای اینکه حرفای قشنگتو در قالب اس ام اس بگی با دست خط خودت بنویسی رو کاغذ و عکس کاغذو براش بفرستی اینجوری انرژی بیشتری میگیره چون با دست خط خودته نه فونت گوشی

ايده عاشقانه 3

از صبح كه همسرتون از خونه بيرون رفت موارد لازم رو براي تهيه ي چندين نوع از غذاهاي خوشمزه كه بسيار مورد پسند همسرتون هست رو ميخريد و شروع به كار ميكنيد همراه با چند نوع دسر مورد علاقه ايشون شبيه بستني يا كرم كارامل يا سالاد و...

غذاهاي درست شده رو به صورت يك منوي آماده (شبيه رستورانها) در مي آوريد اينكار بايد با نهايت سليقه و ظرافت انجام شه اگر چاپي بشه و دو طرف برگه رو با تلق بپوشونيد خيلي بهتره! سپس ميز نهارخوري رو به شكلي درميآوريد كه توجه همسرتونو جلب كنه مثلا با گل آرايي يا يك تكه مقوا كه روش نوشته :"به رستوران ما خوش آمديد" و...

لباس خودتونو عوض كنيدمنتظر ورود همسرتون براي صرف شام باشيد. شب كه همسرتون به خونه اومد با احترام و خيلي رسمي اونو به ميز نهارخوري دعوت كنيد و بگين: "سرورم، لطفا بفرمائين چه غذاهايي رو دوست داريد تا سفارش بديد " و بعد منوي غذاي تهيه شده رو به دستش بديد تا انتخاب كنه. دقت كنيد كه شما مي تونيد براي زحماتتون قيمتي هم بر روي غذاها بذارين ولي به نظر من بهتره قيمتهاتون مادي نباشه و عاشقانه باشه مثل:"5 بوسه ي عاشقانه" يا "10 شاخه گل رز" يا "شب جمعه تا صبح بيدار بمونيم و خاطرات عاشقونمون رو يادآوري كنيم" يا .....
البته توصيه ي اكيد بنده اينه كه قيمتها رو درون منويي كه به همسرتون ميديد ننويسيد چون ديديد كه بعضي مشتريا فقط از روي قيمت غذاهاشون رو انتخاب مي كنند ممكنه همسرتون هم همين كارو بكنه و اونايي كه بيشتر به نفعش هست رو انتخاب كنه و خداي نكرده سر شما بي كلاه بمونه !

بعد از اينكه همسرتون سفارش غذا داد و غذاها رو با هم ميل كرديد حالا نوبت دادن صورت حساب به دستش هست (لطفا جدي بازي كنيد!) و به اين ترتيب ميتونيد يك شب پر خاطره و هيجان انگيزو براي همسرتون رقم بزنيد

ايده عاشقانه 4

یه دفترچه ی کوچیک تهیه کردم، یکی از عکس های چهره ی همسرم رو چاپ کردم و روی جلد دفترچه چسباندم و بالاش نوشتم همسر دوست داشتنی من؛ (به جای همسر اسمش را نوشتم) و در اولین صفحه دفتر درشت نوشتم: 101 دلیلی که عاشقت شدم. (می شد هم بنویسم چرا من تو را دوست دارم؟!) و در هر صفحه، یکی از دلایل عشقم به همسری رو بیان کردم:

مثلا:
دوستت دارم چون :

1)      برای زندگی مون کار می کنی و تلاش می کنی.

2)       با یک میلیون روش بهم فهموندی که دوستم داری.

3)       همیشه جلوی همه هوامو داری.

4)       به غرغر کردن هام با صبوری گوش می کنی.

5)       تو هم دوستم داری

6)       همیشه روز تولدم رو یادته

7)       سعی می کنی کم تر غر بزنی

8)       نجیبی

9)       دغدغه ی دین داری

10)    سعی می کنی همیشه کارهات ارزشی باشه

11)    برای نمازت ارزش قائلی

12)   چشمهای خوشگلی داری

13)    مژه هات بلنده

14)    از روی عشق گازم میگیری

15)    به اس ام اس هام جواب میدی

16)    جوری که دوست دارم لباس میپوشی

17)    مماختو دوست دارم

18)    موهای مشکی و فرفری داری !!!

و......
اینا رو ادامه دادم تا 101 دلیل...

و یک سری عکس کوچیک از خودم و همسرم آماده کردم و کنار بعضی از دلایلم که مرتبط بود چسبوندم. مثلا کنار قسمت دلیل موهایش، عکسی از سرش رو گذاشتم

پسندها (1)

نظرات (9)

بابا و مامان
9 اسفند 93 7:13
سلام صبح بخیر عجب روشهای جالبی اما به شخصه اون روش اخریه را می پسندم اگه قرار باشه این کار و انجام بدم فکر کنم اون پنج بند اخریه را ننویسم چون من
یه مامان
پاسخ
سلام صبح شما هم به خیر شما می تونید به جای اون پنج بند و بندهای دیگه چیزهای خیلی خوب خوب تر و عشقولانه تر هم بنویسید و عشق درونتون رو برای همسرتون نمایان کنید
فاطمه مامان گلها
9 اسفند 93 9:42
خیییلی جالب بود مخصوصا رستوران ابتکاری تولد همسری نزدیکه فکر کنم ایده ی خوبی باشه
یه مامان
پاسخ
به به مبارکه خیلی هم خــــــــــــوبه امیدواریم که شب خاطره انگیزی باشه براتون
مامان شبنم
9 اسفند 93 11:50
سلام واااایییی خیلی جالبه مخصوصا اخری بعضی دلایلتون خیلی بانمک بود روش میز شام هم جالب بود ...
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز قابل شما رو نداشت، منتظر ایده های شما هم هستیم
بابا و مامان
9 اسفند 93 16:24
سلام خسته نباشید یه پست دیگه گذاشتم تشریف ببرید ببینید و ویرایش بفرمایید
یه مامان
پاسخ
سلام بر همیار پرکار و فعال و نمونه چشــــــــــــم با کمال میل دســـــت گلتون درد نکنه
مامان اهورا
9 اسفند 93 22:12
سلام ،برام جالب بود فقط یک مساله ،من آدم غدی نیستم گاهی اوقات کارهای عاشقانه هم انجام میدم اما فکر میکنم اینجور محبت کردن برای آقایون یکم زیاد باشه منظورم منوی غذاست ،البته جسارت به همه آقایون نشه ولی به نظرم خیلی از آقایون جنبشو ندارن ،در کل من بیشتر موافقم که این کارها از طرف مرد صورت بگیره یادم هست که نیمکره چپ مغزشون دیر فعال میشه و..در مورد ایده 4 هم بهترنیست دو تا دفترچه تهیه بشه و هردو نفر دلایل عشقشون رو بگن؟ ،در کل مطلب جالبیه باید بگردم چند تا راه ابراز عشق پیدا کنم
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز اهورا از این فکرا نکنید، هرچی که باعث استحکام روابط و افزایش محبت بین زن و شوهر توی زندگی بشه خوبه و نه تنها زیادی نیست بلکه زیادش هم کمه تازه این منوی غذا که همیشگی نیست مثلا میتونه برا همون مراسم تولد آثای همسر باشه و یک شب خاطره انگیز و به یاد موندنی از تولدش رو براش رقم بزنیم در مورد اون دفتر اگه آقای همسر پایه باشه که خیلی خوبه اما اگه هم نبود باز شما سعی کنید این کار رو انجام بدید و تاثیرش رو در زندگیتون و افزایش محبت همسرتون نسبت به خودتون در زندگی ببینید خیلی خوبه که توی زندگی هر کس سعی کنه به وظیفه خودش عمل کنه فارغ از این مساله که طرف مقابل وظیفه اش رو انجام میده یا نه...
مامان اهورا
9 اسفند 93 23:38
راستی ایده های عاشقانه رو براتون ایمیل کنیم یا همینجا بنویسیم؟
یه مامان
پاسخ
شما که خودتون یه پا همیار و همکار محترم هستید منتظر ایده هاتون در بخش همیار هستیم
مامان پارسا
11 اسفند 93 8:11
سلام ایده های جالب و عشقولانه ای بود البته به شرطی که شوهر عزیز اهل رمانتیک بازی باشه آقای ما که کلا عادت به ندیدن داره ولی من همیشه خودم سعی میکنم این عیبش رو در مقابل خوبیهاش ندید بگیرم
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز پارسا این خیلی خوبه که سعی میکنید خوبی های همسرتون رو ببینید در مورد عادت به ندیدن هم شاید اگه یه مدت روی این مساله کار کنید و تمرین کنید توجهشون بیشتر بشه و بیشتر ببینن البته ممکنه مدتی طول بکشه اما مطمئن باشید خانوم ها با ظرافت ها و سیاست های زنانه شون می تونن خیلی چیزها رو تغییر بدن
یک عدد مامان
11 اسفند 93 15:19
چقدر بامزه و باحال و رومانتیک چرا هیجا هیچ متنی واسه سورپرایز کردن خانوما موجود نیست؟! مثلا مث اون مورد منوی غذا .... چی میشه آقای خونه بره 10 قلم لوازمی که دوس داریم بخره لیست کنه بیاره ما یکیشو انتخاب کنیم اون 9 تای بقیه رو اشانتیون بده به ما! بعدشم ما از بس خانومیم و گلیم هی تشکر کنیم ازش و واسش آرزوی سلامتی کنیم
یه مامان
پاسخ
باید یه شعبه مدرسه ی بابا ها بزنیم و توش از این جملات بذاریم چیزی نمیشه، خیلی هم خوب میشه خدا رو چه دیدید شاید اونا هم ایده بگیرن
مامان امیرعلی
3 اسفند 94 0:07
سلام تازه با مدرسه آشنا شدم.این ایده ی رستوران خیییلی باحال بود من همیشه به دنبال پیداکردن این راه ها واسه سوپرایزکردن آقایی هستم اما آقامون کلا اینجوری نیست گاهی وقتا دلم می گیره از دستش مثلا همین امروز تولدش بود با وجود نی نی کیک خونگی درست کردم با ژله رولتی و هویج بستی یه کم هم بادکنک ارایی کردم اما همین که وارد شد انگار ندیده باشه اول رفت سراغ امیرعلی بعدباژست این که اصلا برام مهم نیست رفت پشت کیک نشست وبه زورچندتایی عکس گرفت ولی ایرادی نداره می دونم ته دلش خوشحال شده خوب طفلکی این چیزها تو خانوادشون مرسوم نبوده اما تا دلتون بخواد تو خانواده ی ما هست.میدوم که واسه رابطه قشنگمون کلی سود داره هرچی که بتونه روابطمونو محکم تر بکنه خریدارم .ایده رستوران اجراش می کنم.ممنون از وب قشنگتون
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز خیلی به مدرسه ی خودتون خوش اومدید خوشحالیم که این مطلب براتون مفید واقع شده. نگاه شما به همسرداری و برخورد همسرتون واقعا قابل تحسین هست براتون آرزوی خوشبختی داریم