مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

عکس های کاردستی 22 بهمن

1393/12/5 16:32
نویسنده : یه مامان
6,371 بازدید
اشتراک گذاری

یادش بخیر ، پارسال همین موقعا بود که مسابقه ی عکس 22 بهمن رو برگزار کردیم و مامان پریسا و مامان علی آقا و حسین آقا که اون موقع فقط مامان علی آقا بودند ، از جمله کسانی بودند که توی مسابقه شرکت کردند . مطمئنیم که اگه امسال حالشون و شرایطشون جور بود، باز  توی مسابقه ی امسال هم شرکت می کردند.

خدا بهشون سلامتی بده...

البته خبر خوبی از مامان پریسا بهمون رسید که از بیمارستان مرخص شدند و حالشون خوبه الحمدالله.آرام

وقت مسابقه ی کاردستی 22 بهمن هم تموم شد . با اینکه انتظار داشتیم مامانای زیادی شرکت کنن، باز هم خیلی از مامان ها ما رو مورد لطف خودشون قرار ندادن و توی مسابقه شرکت نکردند.

برای دیدن عکس های ارسالی به ادامه ی مطلب برید و اعلام نظر بفرمایید...

آقا اهورا

محمدصدرا

علی آقا

نرگس خانوم

فاطمه زهرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان اهورا
6 اسفند 93 8:50
سلام دستتون درد نکنه ،منم فکر میکردم بیشتر از اینا عکس فرستاده بشه ،گرچه هرکس بچه خودش براش عزیزتره و من قاعدتا باید به اهورا رای بدم ،اما چون اعتراف میکنم که وقت لازم برای درست کردن کاردستی نداشتم لذا به نرگس خانوم عزیز رای میدم البته معلومه مامان فاطمه زهرای گل هم خیلی زحمت کشیدن اما چون کار نرگس خانوم احتمالا کار خودشه به خاطر زحمت دستهای کوچیکش به ایشون رای میدم
یه مامان
پاسخ
سلام همکار بزرگوار ان شاءالله سال آینده این مسابقه پرشورتر برگزار بشه. ممنون از نظرتون ، منتظر شنیدن نظرهای بقیه ی مامان ها می مونیم تا بعدا خدمت شما برسیم برا اعلام نتیجه ی نهایی
فاطمه مامان گلها
6 اسفند 93 8:58
سلام عزیزان الحمدلله خوشحال شدم که خبر سلامتی مامان پریسا جون رو دادین
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز ما هم از سلامتی مامان پریسای عزیز و هم از خوشحالی شما خوشحال شدیم
فاطمه مامان گلها
6 اسفند 93 9:00
همه عکسا خیلی خوشکلن حالا ما باید رای بدیم آیا؟؟!!
یه مامان
پاسخ
بلی بلی، اگه نظر خودتون رو بفرمایید که بسی عالی می شود
مامان فرنيا
6 اسفند 93 11:22
سلام خيلي جالبه من امروز صبح امدم و ياد مسابقه 22 بهمن بودم و رفتم پست مسابقه را خواندم و تعجب كردم چرا هنوز عكس نداريم اما حالا كه امدم دوباره سري به وبلاگ بزنم ديدم با اين پست به روز شديد ممنون از خبرهاي خوبي كه بهمون ميديد انشالله هرچي زودتر مامان عزيز پريسا جون خوب بشه وبياد خودش خبر سلامتي اش را بده
یه مامان
پاسخ
سلام سلام مامان عزیز چه تله پاتیِ قوی ای برا دعای خیلی خوبتون هم آمین می گیم
مامان فرنيا
6 اسفند 93 11:25
راستي من از وقتي فرنيا دار شدمهيچوقت توي راهپيمايي 22 بهمن شركت نكردم چون معمولا از اين تعطيلي استفاده ميكنم و به خانواده كه شهرستان هستند سرميزنم و معمولا چون همش يكي دور روزه سرزدنهاي ما سعي ميكنم پيششون باشم و از فرصت كم بيشترين استفاده را كنم و چون انها پير هستند توانايي شركت توي راهپيمايي را ندارند كه بخوام با هم بريم
یه مامان
پاسخ
ان شاءالله سال دیگه ، همه با هم شرکت کنید و از ثانیه های زندگیتون بهترین بهره رو ببرید. تازه راهپیمایی برا بچه ها خیلی لذت بخشه؛ یکی از تجربه های قشنگ زندگیشون میشه و خاطره های خوبی براشون باقی میذاره حیفه که از همون بچگی تجربه اش نکنن
مامان شبنم
6 اسفند 93 12:42
سلام حالا چه جوری رای بدیم ؟ عکسا خیلی قشنگ بودن من دوتاشو خیلی دوست داشتم محمد صدرا و علی اقا البته همه با مفهوم بود و زحمت کشیده بودند
یه مامان
پاسخ
سلام همکار عزیز فعلا مامان های عزیز اینجا اعمال نظرشون رو بفرمایند تا بعدا در خدمت هیئت داوران باشیم و نظر نهایی رو اعلام کنیم
مامان محمدصدرا
6 اسفند 93 14:49
سلاااام ممنونم بابت عکس گل پسرمون....خجالت کشيديم که کاردستى نداشتيم... به نظر من فاطمه زهرا جون عکسش خيلي خووبه و خوشگله کبوترش خيلي نازه ... ممنون بابت خبري که از مريم جون بهمون دادين و از نگراني درمون آوردين♥
یه مامان
پاسخ
سلااااااام سلاااااااااام مامان عزیز دشمنتون خجل باشه، ان شاءالله سال دیگه خواهش میشه! امیدواریم که سلامتی کاملشون رو به زودی به دست بیارند و دوباره به جمع ما بپیوندند
بابا و مامان
6 اسفند 93 16:41
سلام به نظر من همه عکسها و کاردستیها قشنگند
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز
بابا و مامان
6 اسفند 93 16:51
خدا را شکر که حال مامان پریسا جون هم خوبه ایشالاه به زودی سلامتی کاملشون را بدست میارند
یه مامان
پاسخ
ان شاءالله ما هم از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدیم
فاطمه مامان گلها
9 اسفند 93 1:04
همشون واقعا قشنگن ولی من از عکس فاطمه زهرا بیشتر خوشم اومده عکس محمد صدرا هم خوشکله
یه مامان
پاسخ
ممنون که نظرتون رو برامون نوشتید، البته فکر می کنم باید بالاخره یه سیستمی برای دریافت رای نهایی شما مامان های عزیز راه بندازیم
یک عدد مامان
11 اسفند 93 15:04
سلاممممممممممم تشکر قلبی و صمیمانه ی من و عسل ( همون متین!) بخاطر اینکه عکسمون رو نذاشتین توی مسابقه!! والا بخدا مردم میدیدن آبرومون میرفت فک کنم رای گیری تموم شده .... نه؟! من عکس نرگس خانوم رو خیلی دوس داشتم خیلی قشنگ بود
یه مامان
پاسخ
ســــــــــــــــــــــــــــــــلامممممم بر یک عدد مامان عزیز مطمئن باشید اگه یه پرچم دستشون یا چندتا آدم پشت سرشون بود حتـــــــما میذاشتیم، خیرش این شد که ما دیدیم که این گل پسرهاتون ماشاالله ماشاالله مردی شدن برای خودشون خدا حفظشون کنه ان شاالله رای گیری هم هنوز تموم نشده، ممنون که نظرتون رو گفتید