مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

نمکستان (10)

1393/8/25 12:18
نویسنده : یه مامان
3,819 بازدید
اشتراک گذاری

نمکستانی از جنس کیمیا...

من:اگه دست به ظرفای توکابینت بزنی عمرا بهت صبحانه نمیدم

تو: خخخخخخ...عمرا؟؟!!عمرا بازچیه؟؟!خندهقه قهه

 

من در حالی که داشتم جارودستی میکشیدم:کیمیا برو  پایین از پشتم ..خسته شدم

تو:خب خوشحالم آخه...زبان

 

بعد از زنگ خوردن تلفن سریع رفتی و گوشی رو برداشتی...من:کی بود دخترم؟  

توآنوم    من:چی گفت؟؟     تو:مشترک گرامی (تلفن گویای مخابرات)

 

 

زنگ درو زدن اما کسی پشت در نبود         من:کی بود؟  تویه بنده خدایی!!

 

 

من وقت خواب:بغلت کردم و بوسیدمت   تو:منو بغل کردی و بوسیدی و گفتی:  چقد خوشمزه ای!!!محبتمحبت

 

رفتی یه کلاه آوردی و گذاشتی روسرم    یکم بهم نگا کردی و گفتی:

قربون چشات بشم!!زیبا

                      

داشتم املت درس میکردم تاگوجه ها رو ریختم تو تابه زودی اومدی پیشم 

توموموغه؟(تخم مرغه)      من :نه         تو:سوسیسه؟؟

من:نه   تو:موسیسه؟   من:آره    تومن موسیس دوس ندارم!!!

این روزا ازکلمه مثلا زیاد استفاده میکنی، نمیدونم معنیشو میدونی یانه

داشتی آب میخوردی گفتیمثلا این چاییه!! آب رو یه جوری میخوردی انگار قند تو دهنته!

 

چند شبه وقت خواب یه عروسک یا یه چیزی رو (اعم از دمپایی روفرشی من، نی نوشابه، گیره مو، عروسک...) میاری کنارت میذاری.

دیشب گیر داده بودی به آبکش هرکاری کردم ولش نکردی آخرش درحالی که پاهات تو آبکش بود خوابت برد.خنده

 

 از مامان کیمیای عزیز ممنونیم

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان شبنم
25 آبان 93 12:33
سلام خدا حفظ کنه این دختر نازو واقعا که بچه ها وقتی به یه چیزی گیر میدن عزم راسخی دارن که کوتاه نیان اون ابکش اخری خیلی بانمک بود
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز این قضیه فکر عمومی هست و همه با هم همدردیم
مریم مامان دونه برفی
25 آبان 93 13:10
عزیزم خدا کیمیا جان رو واستون نگه داره خانمی با این همه شیرین کاری های بامزه
یه مامان
پاسخ
ان شاءالله خدا کوچولوی ناز شما رو هم بهتون ببخشه
مامان علی خوشتیپ و حسین کوچولو
26 آبان 93 12:10
خدا حفظش کنه این دخملی شیرین زبونو
یه مامان
پاسخ
الهی آمین! و همچنین بچه های گل شما رو و همه ی بچه ها رو
مامان اهورا
26 آبان 93 22:55
سلام ،با خوندن هر قسمت گفتم الهی ،واقعا که این بچه ها چقدر شیرین زبونن،الهی خدا همه بچه هارو حفظ کنه
یه مامان
پاسخ
سلام مامان عزیز همینطوره! خدا همه ی بچه ها رو به پدر و مادراشون ببخشه و همه رو عاقبت بخیر کنه