مدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــامدرســـــــــه ی مامان هــــــــــــــــــــــا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

مــدرســـه ی مــامــان هـا

اینجا برای تربیت فرزندانمان همگی هم معلم هستیم هم شاگرد!

آغاز راه...

1390/2/25 19:45
نویسنده : یه مامان
4,107 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی مامانای خوبی که بچه ی "خوب" داشتن براشون مهمه نه بچه ی "مارک دارسوال"  داشتن.

دوست داریم توی این مجموعه  با کمک همه ی شما مامانای بامسئولیت در مورد چگونگی برخورد با بچه ها با هم صحبت کنیم و از همدیگه چیز یاد بگیریم.

با یه یا علی شروع می کنیم و همکاری شما را طلب می کنیم....

یا علی

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مادر کوثر
26 اردیبهشت 90 17:04
آفرین خیلی وبلاگ خوبیه. حتما ادامه بده. با اجازه لینکت کردم. به کوثر جون منم گاهی سر بزن خوشحال میشه

من هم خوشحال شدم که بهم سر زدی. مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات ارزشمند شما می مونه
مامان نیایش
31 اردیبهشت 90 13:27
کار بسیار جالب و خوبی کردی حتما ادامه بده ا ن شاءالله
خیلی مفیده و خوبه موفق باشی
از خودت هم بیشتر بگو
لینکت کردم به ما هم سر بزن خوشحال میشم


سلام
ممنون که به ما سر زدید. شما هم لینک شدید
مریم شیرازی
23 مرداد 91 16:44
سلام من یه کم از همتون عقب ترم .. امیدوارم کلی چیز ازتون یاد بگیرم پایدار باشید


سلام
خوش آمدید، خوشحالیم که یک نفر دیگه هم به جمع مامان های مدرسه اضافه شد امیدواریم که بتونیم از تجربیات و نظرات شما استفاده کنیم